УЄФА оновив бренд Ліги чемпіонів

Футбол України 7 Червня, 13:51 1906
УЄФА оновив бренд Ліги чемпіонів | 19-27
Бренд Ліги чемпіонів отримав новий, більш яскравий вигляд.

Центральне місце в новій візуальної концепції бренду займають з'єднані зірки, взяті з «зоряного м'яча» з логотипу Ліги чемпіонів УЄФА. Концепція передає культові приклади демонстрації видатної техніки і таланту, які роблять вечори Ліги чемпіонів УЄФА такими особливими.

Новий бренд має більшу гнучкість, зберігаючи головні елементи - такі як гімн, стадіон і трофей. Синя колірна гамма, що бере коріння в темі вечорів Ліги чемпіонів УЄФА, збагатилася акцентними кольорами - маджентою (пурпуровим) і цианом (синьо-зеленим), які освіжають сприйняття образу.

Нова концепція візуально виражає перероблене позиціонування бренду Ліги чемпіонів УЄФА. Вона зміцнює базові цінності бренду, якими славиться турнір, і водночас підкреслює провідну роль турніру в футболі. Ліга чемпіонів УЄФА зросла і стала частиною глобальної індустрії розваг, переставши бути виключно спортивним турніром.

УЄФА переглядає брендинг турнірів кожні три роки - перед стартом чергового трирічного комерційного циклу реалізації телевізійних і спонсорських прав. У порівнянні з попередніми оновленнями, новий дизайн робить широкий крок вперед. Набуває більшого значення образ «зоряного м'яча», але впізнаваний і успішний зоряний стадіон («головна сцена») також входить в бренд-пакет. Це дає УЄФА і його партнерам більше ключових образів, які можна використовувати в цілях комунікації.