ПФЛ має намір перезавантажити свою маркетингову стратегію

Футбол України 17 Грудня, 20:45
У четвер, 17 грудня, в Будинку футболу членами Центральної ради ПФЛ, делегованими клубами Першої та Другої ліг, було прийнято низку важливих рішень, спрямованих на «перезавантаження» ПФЛ в частині маркетингової стратегії.

З сьогоднішнього дня починається робота по кардинальному оновленню в маркетинговій роботі, різноманітність контенту для великої аудиторії вболівальників, впровадження програм з популяризації змагань під егідою ПФЛ і клубів-учасників, програм для широкої громадськості уболівальників.

Як заявляє ПФЛ, маркетинговий продукт Ліги вийде на новий якісний рівень завдяки своїм найкращим переваг з урахуванням географічного охоплення, кількості клубів учасників і широкого охоплення аудиторії шанувальників футболу в цілому.

На засіданні були озвучені такі основні тези:

Важливо консолідувати комерційні/медіа та маркетингові права в управлінні ПФЛ. Це дозволить нарешті створити єдину централізовану маркетингову платформу, яка буде виробляти якісний продукт і контент, максимально збільшити і акумулювати велику аудиторію уболівальників на ресурсах ПФЛ. Формат ефективності консолідованих активів під дахом різних футбольних і не тільки Ліг, підтверджений практично всіма європейськими країнами.

Протягом декількох останніх місяців проводився аудит і аналіз маркетингових можливостей змагань Ліги, попередньо проведена робота по аналітиці та оцінки поточної ситуації. Все це дозволило створити стратегію розвитку маркетингової платформи ПФЛ, грунтуючись на потенціалі сильних сторін.

Основним напрямком централізованої маркетингової платформи буде її діджіталізація. В рамках її активного впровадження буде проведено редизайн офіційного сайту ПФЛ, який є базовим інструментом комунікації. Заплановано переформатування офіційного YouTube-каналу ПФЛ і ексклюзивна консолідація на ньому онлайн-трансляцій всіх матчів змагань Першої та Другої ліг. Створення додаткового сучасного контенту, спрямованого на популяризацію як змагань, так і клубів учасників. Запуск і перезавантаження офіційних соціальних сторінок ПФЛ як засобу оперативної комунікації з уболівальниками.



«Думаю, не варто зайвий раз підкреслювати на тому єдиному і головному факторі для безхмарного майбутнього нашого улюбленого виду спорту: якщо всі ми будемо працювати спільно, якщо готові будемо чимось жертвувати і проявляти солідарність, то змагання ПФЛ зможуть подолати всі перешкоди і вийти на новий більш якісний рівень», - резюмував президент ПФЛ Олександр Каденко.