Сьогодні, 3 квітня, відбулося засідання Асамблеї делегатів Барселони. Одним із питань порядку денного було затвердження раніше підписаного спонсорського контракту зі Spotify. Це було успішно зроблено – 85% присутніх (625 голосів «за») підтримали укладення угоди.
Відповідно, у новому сезоні логотип Spotify буде розміщений на ігровій формі «блаугранас». Цей пункт контракту набирає чинності 1 липня та буде розрахований на 4 сезони для офіційних матчевих футболок, і на 3 сезони – для тренувальної форми. За це Барса отримає 255 млн євро.
Також компанія-власник музичного стрімінгового сервісу отримує право на перейменування Камп Ноу – наступні 12 років арена носитиме назву Spotify Camp Nou. Загальна сума, яку отримає клуб за весь період співпраці, складає 435 млн євро.