У Лізі чемпіонів зіграно всі перші матчі 1/8 фіналу Ліги чемпіонів сезону-2022/2023. За їхніми підсумками, мабуть, тільки Бенфіка, яка обіграла Брюгге 2:0, Наполі, який здобув виїзну перемогу над Айнтрахтом з таким же рахунком, і Реал, який зробив вражаючий камбек з 0:2 до 5:2 на Енфілді у грі з Ліверпулем, можуть відчувати себе відносно спокійно перед поєдинками у відповідь. Уболівальникам решти 13 клубів – доведеться понервуватись.
Зокрема, і фанатам Мілана, який удома з мінімальним рахунком обіграв Тоттенгем. Натомість минулим матчем, напевно, досить керівництво россонері: матч зі Шпорами, що пройшов на Сан-Сіро, став найуспішнішим у плані виручки від продажу квитком в історії Ліги чемпіонів, принісши до скарбниці клубу понад 9 мільйонів євро. Такого висновку дійшли аналітики Оbservatoire du Sport Business, які у своєму дослідженні проаналізували кількість глядачів на матчах плюс середню ціну на квитки.
У ТОП-3 виявився ще один домашній матч Мілана цього сезону Ліги чемпіонів: груповий поєдинок проти Челсі, який дозволив італійському клубу заробити 6,7 мільйона євро на продажу квитків. Тоді, до речі, на Сан-Сіро прийшло більше вболівальників, ніж на матч Мілан – Тоттенгем, проте й ціна на квиток була значно нижчою.
Примітно, що Сан-Сіро – найприбутковіший стадіон. Разом з Інтером арена «посіла» друге, четверте та п’яте місця рейтингу найприбутковіших матчів Ліги чемпіонів. Гра Інтер – Барселона у сезоні 2019/2020 принесла міланському клубу 7,88 мільйонів євро. Матч Інтер – Порту цього сезону посів четверте місце, поєдинок Інтер – Барселона сезону-2018/2019 – п’яте.
Також у рейтингу знайшлося місце римському Стадіо Олімпіко на матчі Рома – Ліверпуль (2017/2018) та туринському Альянцю Ювентусу на трьох поєдинках Юве у сезоні-2018/2019. Укладачі рейтингу не враховували фінали Ліги чемпіонів, де прибуток від продажу квитків отримує УЄФА.