Про це повідомляє «Клуб диванних критиків»:
«Клуби створюють компанію УПЛ-ТБ, якій передають свої телеправа на 2 роки. Хто не передав – до змагань не допускається.
Перший рік (сезон 2023/24) всі матчі транслюються виключно на ютуб-каналі УПЛ-ТБ безкоштовно. Клуби беруть на себе витрати на виробництво трансляцій – 7 тисяч доларів за матч.
Наступний сезон – матчі або продаються існуючій ОТТ-платформі (Мегого, Сетанта, тощо), або транслюються платно на власній ОТТ-платформі. При цьому 1-2 матчі кожного туру залишаються на ютубі, тобто у відкритому доступі.
Ціль УПЛ-ТБ на другий сезон – продати права за 10 млн доларів або отримати 200 тисяч підписників на власній ОТТ-платформі з ціною передплати 50 доларів на рік (150 грн на місяць). Якщо ціль не буде досягнуто – телеправа повертаються клубам.
Якщо ж все задумане вдасться, УПЛ-ТБ планує за 4-5 років вийти на 300 тисяч підписників, відповідно, дохід має зрости до 15 млн доларів.
Далеко не ідеальний формат, але хоч щось. Головна проблема в іншому. Шанси, що власники клубів приймуть цю пропозицію, за нашою інформацію, дуже малі. Все занадто політизовано, клуби-сєпари грають у якусь свою гру і не налаштовані на конструктив».
Баба з воза — коням легше. Чому розлучення Setanta та УПЛ вигідне всім