У гості до клубу приїхали діти загиблих героїв 130-го батальйону ТРО, діти сироти та позбавлені батьківського піклування зі шкіл-інтернатів, багатодітній, малозабезпечених родин, діти військових з Бахмута, Лимана, Харківської області, Краматорська.
Для дітей була організована насичена програма - після екскурсії на стадіоні «Динамо», гості заходу познайомились з гравцями «біло-синіх» Олександром Сиротою та Владиславом Кабаєвим. Отримавши подарунки від гравців «Динамо» та почесного члену УЄФА Григорія Суркіса, діти мали можливість поспілкуватися з футболістами, зробити пам’ятні фото, а також насолодитися солодкими смаколиками.
«Наші діти не мали розраховувати на це жахіття. Жахіття, яке розгорнули люди, які не мають людяності, честі, моралі. Вони знищують наші міста, вони знищують наші сподівання на найкраще. А найкраще - це наші діти.
Безумовно, ми повинні сьогодні зробити все можливе, щоби дітлахи під час такої жахливої трагедії для нашої країни, були ковтком свіжого повітря. Мабуть, сьогодні це і є ковток свіжого повітря, тому що вони знаходяться у структурі «Динамо» Київ, на стадіоні «Динамо». Дуже боляче, що така трагедія, звісно.
Нам сьогодні не пощастило з погодою і ми знаходимося у приміщенні, а не на футбольному полі. Ми будемо робити все від себе залежне, щоб у наших дітей був цей ковток свіжого повітря і посмішка на обличчі. Тому сьогодні для них усі наші привітання, подарунки, приїзд наших футболістів. Ми щасливі, що можемо зробити щось, щоби полегшити життя дітлахів та їхніх батьків»,
- сказав Григорій Суркіс.На завершення заходу гостей «Динамо» чекала незабутня зустріч з командою блогерів та ілюзіоністів «Magic Five», які влаштували справжнє шоу для дітей.
Своїми враженнями від заходу поділився виконавчий директор ДМЦПР «Джерело» Артем Татарінов, підопічні якого перебували на заході.
- «Ми раді приїхати на такий захід. Дітей приймаємо з усіх окупованих та деокупованих територій України на 14 днів абсолютно безкоштовно. Вони пам'ятатимуть війну все життя, ми робимо все можливе, щоби тут вони отримали позитивні емоції. До нас вони приїжджають із великими стресами, але згодом діти вже починають більше спілкуватися. Ми робимо все, що в наших силах, щоб допомогти їм.
Наші співробітники запропонували ідею приїхати до Вас у гості. «Динамо» (Київ) - це бренд. Діти дуже зраділи, коли дізналися, що ми до Вас приїдемо. Ми реалізовуємо всі їхні бажання так, що вони не мають вільної хвилини»
, - підсумував Татарінов.