- З одного боку пропозиція XSport виглядає для клубів cолодкою, бо не доведеться на стартовому етапі інвестувати власні кошти у продакшн. Але чим, по суті, вона відрізняється від минулорічної, Сетанти? Абсолютно нічим! Ми віддаємо телеправа клубів за те, щоб не тратитись на продакшн. Коли наші права почнуть коштувати грошей, з пропозиції XSport зовсім не зрозуміло.
Проте іміджева складова, враховуючи зв'язки між власниками каналу XSport та певного клубу, виглядає як мінімум заангажовано. І точно не додасть довіри проєкту. Крім того, нічого конкретного ми не почули. «Які є гарантії?» - питання без відповіді. «Скільки грошей інвестуєте?» - комерційна таємниця. Розрахунки, бізнес-план, фінансові прогнози - поки що відсутні.
Якщо бродкастер XSport зацікавлений у показі матчів УПЛ, то головне питання: де він був до сьогодні? Які кроки робив, аби здобути продукт УПЛ? Можливо, він купував хайлайти у Сетанти, або коли-небудь був учасником тендеру на право трансляцій? Чому саме сьогодні вони увійшли в гру? Канал XSport існує вже багато років, але саме зараз вирішив стати інвестором-транслятором українського чемпіонату з футболу. Хоча вже має за спиною невдалий досвід створення телепулу в хокеї та баскетболі. Не дуже привабливий бекґраунд, чи не так?
- Ви непрозоро натякаєте на Шахтар. Але здавалося, що у лобіюванні УПЛ ТБ ви були в одній упряжці…
- І мені так здавалося. Але позиція чемпіона змінилася за цей вік-енд, зараз вони підтримують XSport. Але ще раз наголошую, що цей канал - приватна інвестиція. Який буде самостійно вирішувати політику трансляцій - коментатори, експертів, напрямок критики, ставлення до клубів тощо…
Ми хочемо бути послідовними, тому робимо ставку на УПЛ ТБ, як незаангажований продукт клубів та ліги, де для всіх правила однакові, про рівноправʼя у прийнятті усіх ключових рішень. Без жодних кінцевих бенефіціарів чи вигодонабувачів. Ми віримо, що раніше чи пізніше прийдемо до централізації прав усіх клубів. Але якщо зараз підемо на канал Колеснікова - то клуби з орбіти «плюсів» мають всі підстави говорити, що кінцевим бенефіціаром цього проєкту є Шахтар.
Ми хочемо створити продукт, де не буде рівніших за рівних. І навіть якщо ФК Рух залишиться сам у цьому проєкті, працюватиме згідно з усіма напрацюваннями робочої групи зі створення УПЛ ТБ.