В останньому стрімі ми виказували конкретні претензії, щодо відсутності в трансляції графіки по рішеннях VAR в матчі на Оболонь-Арені. Транслятори в приватній розмові зазначили, що не вони не малюють офсайдні лінії, а отримують готову графіку епізодів від фургону VAR.
Але вболівальників, як споживачів трансляції цікавить: чому до матчу між усіма суб’єктами процесу відсутня належна комунікація? Арбітри VAR не знають, що мають шерити графіку офсайдів транслятору, який надає їм сигнал? Чому вони цього не знають? Вболівальники мають платити з 7-го туру умовно по 100 грн на місяць та потім прикладати до плазми лінійку, щоб самостійно визначати офсайди?
Вболівальників мало хвилює, хто налажав конкретно: УАФ, MEGOGO чи компанія, що безпосередньо технічно забезпечує трансляцію. Їх хвилює підсумковий продукт - якісна картинка. Якщо виникають технічні проблеми, то чому платформи спочатку лобіюють, а потім співпрацюють з компанією, яка не здатна їх вирішувати, та надавати ці повтори хоча б із затримкою? Якщо виникають комунікаційні проблеми між учасниками процесу, то чому трансляція так погано адмініструється? При будь-якому варіанті УСІ учасники процесу несуть відповідальність, в тому числі і MEGOGO, як ініціатор: бо клієнти-вболівальники не отримали офсайдних ліній! Не погодили, не пояснили, не донесли, не перевірили, не переконались і т.д.
А вже за 6-7 тижнів доведеться платити живі гривні за ці відсутні офсайдні лінії…»
Уболівальники обрали найкращого гравця «Динамо» за підсумками матчу проти «Оболоні»