Тренер воротарів збірної України Рустам Худжамов пригадав, як йому прийшла ідея створення власного бренду рукавиць для голкіперів Brave GK.
«Коли я зрозумів, що моя кар'єра наближається до завершення, я почав думати про те, чим би я хотів займатися. Одного разу я заснув і не знаю, чи то мені снилося, чи то я думав, але я сказав собі: «Чому я не можу зробити бренд рукавичок?». І я спробував».
Спочатку з мене сміялися, але через рік у нас дев'ять воротарів у першому дивізіоні грали в наших рукавицях».
Головним амбасадором бренду Худжамова є воротар мадридського Реалу Андрій Лунін. Тренер пригадав якою була їхня перша зустріч.
«Я підійшов до нього і запропонував безкоштовно надіслати рукавиці на пробу. Я зробив це з воротарями й запитав їхню чесну думку, а потім удосконалив їх. Вони йому сподобалися, і він почав їх використовувати».
Наразі Худжамов та Лунін підтримують контакт та обговорюють варіанти вдосконалення рукавиць.
«Я взяв останню версію на останній збір, і він попросив мене випробувати їх на тренуванні. Коли все закінчилося, він підійшов до мене і сказав: «Віддай їх усі мені».
Худжамов запропонував Луніну створити спеціальну лінію з його ім'ям та кольорами на свій вибір. І хоча воротар Реалу ще не готовий прийняти цю пропозицію, Рустам вірить, що скоро це станеться.
Час від часу Худжамов відвідує Мадрид, щоб зустрітися з Андрієм та навіть розглядає можливість відкриття офісу в іспанській столиці, щоб розширити свою діяльність на Західну Європу.
Наразі він розраховує на Луніна як на найкращий можливий образ для Brave, йдеться в матеріалі Relevo.