MEGOGO назвав причину технічних проблем під час матчу Румунія – Україна

Євро-2024 19 Червня, 15:17
IT-команда та спортивна редакція медіасервісу MEGOGO провели аналіз збою, який стався під час трансляції матчу Румунія – Україна (3:0).

«Якість прямих трансляцій для сервісу є найвищим пріоритетом, а побудована система спортивного стрімінгу технічно надзвичайно складна та постійно вдосконалюється, щоб витримувати високі навантаження. Як це працює:

1. Прийом і доставка сигналу. Ми отримуємо сигнали зі стадіонів та рингів усього світу через супутник. Для стабільності системи використовуємо основний, резервний та додатковий супутник. Також маємо два географічно незалежних місця прийому, між якими автоматично перемикаємося. Зазвичай працює один основний супутник, але під час війни в Україні використовуємо два резервних для більшої надійності.

2. Обробка сигналу. Сигнал надходить до студії в оригінальній якості, де відбувається виробництво, озвучення та мовлення, включаючи адаптації для людей з порушеннями слуху та зору. У кожній спортивній програмі залучена команда з майже 100 людей, а наша IP-мережа дозволяє працювати з різних частин країни, незалежно від тривог і перебоїв з електроживленням.

3. Формування програми. Готова програма потрапляє до наших серверів, які формують телевізійний канал або об'єкт. На цьому етапі ми можемо створювати сітку мовлення; додавати графічні елементи до програми; QR-код, щоб збирати кошти для армії і, звичайно, рекламу.

4. Мережа доставки контенту (CDN) і транскодування. Під час транскодування ми перетворюємо програму в декілька версій якості, що дозволяє нашому додатку адаптивно підлаштовуватися під швидкість інтернету, а користувачам — отримувати сигнал на будь-який пристрій. А основним завданням CDN є доставка сигналу в оптимальній якості навіть за умов нестабільного інтернету.

Лише за останній рік MEGOGO показав в прямому етері понад 3 000 спортивних трансляцій, 99,8% з яких відбулись без технічних проблем.

Причиною початку технічних проблем під час матчу Румунія – Україна стали штормові погодні умови в Києві. Все почалося з переривання трансляції чорним екраном через сильну грозу та зливу, що унеможливило прийом сигналу на основному та резервному супутниках – абсолютно унікальна ситуація, коли одразу два супутники одночасно вийшли з ладу – перемикання на третій зайняло 40 секунд.

О 17.16 користувачі, спостерігаючи проблеми з мовленням та намагаючись отримати сигнал, почали перепідключатися до трансляції, що спричинило масове лавиноподібне підвищення запитів на багатьох системах сервісу. Зафіксовано збільшення кількості звернень до CDN аномально вище за прогнозований максимум на цей матч. В підсумку відмовила підсистема доставки контенту. Стабілізувати її і відновити роботу вдалося орієнтовно о 17.50, наприкінці другого тайму матчу.

В той самий час телевізійні сигнали, що були надані MEGOGO місцевим каналам Суспільного мовлення і телемарафону Єдині Новини, були доступні та показ футболу продовжувався, оскільки вони не залежали від роботи мережі доставки контенту MEGOGO.

Команда медіасервісу працює в Києві, в особливо складних умовах воєнного стану, в тому числі в режимі економії електроенергії на генераторах через ризики відключення світла. На жаль, цього разу стихія спричинила обставини, які технічно неможливо було передбачити та швидко усунути.

Розуміємо, як ця подія розчарувала вболівальників, і нас так само. Ще раз перепрошуємо. Ми постійно працюємо над якістю трансляцій і жодного разу збої не відбулись через одну й ту саму причину. Щоразу, коли стається технічна проблема, команда детально аналізує її та впроваджує всі необхідні заходи, щоб вона не повторилась знову.

З 17 червня служба підтримки MEGOGO працює в посиленому режимі, щоб обробити звернення користувачів. Дякуємо всім, хто поставився до ситуації з розумінням та гумором – бачимо, що ми надихнули українців на творчість у мемах», – йдеться у повідомленні пресслужби

MEGOGO

.