На каналі транслювалися матчі УПЛ сезону 2023/2024. По завершенню сезону команда телеканалу підбила підсумки мовлення та поділилася своїми досягненнями.
Футбольні клуби та партнери-провайдери
У процесі запуску безпосереднього сезону на телеканалі було зібрано 13 клубів УПЛ.
«Ми дуже сподіваємося і робимо все для того, щоб на наступний сезон нас було вже 16. Щоб у нас був єдиний телепул, і всі клуби йшли до цього спільного продукту, в якому всі команди мають рівні права, рівні обов'язки й можуть разом робити цей продукт кращим і привабливішим», — ділиться Євген Дикий, Президент УПЛ.
Телеканал УПЛ ТБ дистрибутується через українських і міжнародних провайдерів і ОТТ-платформи. На момент запуску канал був доступний на Київстар ТБ, Sweet TV і YouTV, а також на кабельному ТБ і DTH-платформі Viasat.
«Телеканал має попит і дуже популярний серед провайдерів. Плануємо розширяти майданчики, де буде мовити УПЛ ТБ. Уже можемо похвалитися, що в нас є декілька укладених угод на сезон 2024-2025», — додає Іван Примаков, керівник відділу дистрибуції 1+1 media.
Про нові платформи, де буде доступний телеканал, повідомлятиметься пізніше.
Рейтингові показники та ТОП-5 матчів сезону
УПЛ ТБ одразу набрав значну глядацьку аудиторію з моменту запуску мовлення — на думку команди, високі показники були забезпечені завдяки відповіді на запит вболівальників й якості виробленого контенту.
«Футбольний телеканал — це завжди високі вимоги до якості продукту, і це був наш найголовніший виклик, але в УПЛ ТБ був високий попит ще на самому старті. Канал перевершив усі очікування з погляду привабливості, інформаційності, картинки. Він зайняв нішу преміального спортивного каналу та знайшов свого глядача. Дистрибутувати такий канал — це честь для нас», — зазначає Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media.
Серед найрейтинговіших матчів сезону 2023-2024: «Шахтар» — «Динамо»; «Шахтар» — «Кривбас»; «Металіст 1925» — «Динамо»; «Олександрія» — «Динамо» і «Ворскла» — «Динамо». Кожен зосередив біля екранів у середньому понад 250 тисяч глядачів. А кількість переглядів на YouTube-каналі УПЛ за час роботи УПЛ ТБ з лютого 2024 року сягнула 13 мільйонів.
«А вишенькою на торті стали два півфінальних кубкових матчі, які, в принципі, не планувались. І плей-офф за вихід з УПЛ», — додає Іван Примаков.
Команда вчилася справлятися з будь-якими викликами, в тому числі з повітряними тривогами та загалом забезпеченням мовлення в умовах повномасштабної війни — такого досвіду не має жодна країна світу.
Серед позаматчевого контенту запустили післяматчеві студії, включення в перерві, до та після матчу. Також команда виробляє підсумкові обговорення наприкінці дня та оглядові шоу після турів.
«Зараз ми орієнтуємося на побажання наших клубів і вболівальників. Намагаємося, щоб футбол — це був не тільки матч, зі стартовим і фінальним свистками, а щоб це були якісь події до і після закінчення гри, в тому числі й у перерві», — пояснює Максим Радченко, керівник УПЛ ТБ.
«Чи потрібен футбол під час війни? Всі ці цифри та всі ці заходи, що є навколо футбольних матчів, — вони показують, що потрібен. Щобільше, завдяки нашим трансляціям ми можемо більше допомагати силам оборони та безпеки України та долучатися до зборів», — зазначає Євген Дикий.
Шовковський отримав підсилення в «Динамо» – кияни повернули легіонера-втікача