«Футбол вже не той». 10 ознак того, що гра номер один вийшла з-під контролю

Світовий футбол 27 Березня, 19:07
Оглядач ESPN склав список явищ, які псують сучасний футбол.

«Футбол вже не той». До цій фразі вдаються, коли трапляється щось, що говорить про занепад найпопулярнішої гри в світі. Оглядач ESPN Кріс Райт склав список з десяти різноманітних дивацтв, що оточують сучасний футбол.

Брендовані криптовалюти

Технологія блокчейн не залишилася без уваги футбольних зірок. Наприклад, свою власну валюту має Хамес Родрігес, і за допомогою «токена JR10» вболівальники можуть купувати сувенірну продукцію, відвідувати різні заходи і отримувати інші пільги. Клуби теж підтягуються. Свою валюту під назвою «Socios» планує запустити ПСЖ.

Вболівальники з телефонами на стадіонах

Унікальний досвід відвідування футбольного матчу знецінюється через схильність уболівальників дивитися на гру через свій телефон. Навіщо знімати відео, а потім ніколи його не переглядати? Є й ті, хто знімає свою реакцію на гострі ігрові моменти, сподіваючись зібрати лайки в соцмережах. Десятки професіоналів знімають кожен матч на камери високої роздільної здатності. Нехай вони роблять свою роботу, а ви просто насолоджуйтеся атмосферою на трибунах.

Святкування голів в соціальних мережах

Можна звинувачувати Франческо Тотті за його селфі після забитого гола в римському дербі-2015 року, але Маріо Балотеллі пішов далі, увійшовши до свого облікового запису, щоб записати відео зі святкуванням забитого м'яча. Це виглядало круто, але створило небезпечний прецедент.

Гравці, що прикривають рот під час розмов

Хлопці, це футбол, а не зустріч таємного співтовариства. Те, про що ви шепочетесь перед пробиттям штрафного, не відстежується урядовим наглядом.

Вболівальники, які просять футболістів дати їм футболки

Це явище стало повсюдним зовсім недавно, особливо на великих стадіонах по всьому світі. Раніше було мило, коли юний фанат просив свого кумира про особливий подарунок, але тепер гравців з усіх боків оточують плакати від футбольних жебраків.



Ігрова форма для комп'ютерних ігор



Щорічний випуск нового ігрового комплекту і так є важливою статтею прибутку великих клубів, але деякі з них пішли далі, і випустили футболки, яких не використовуються в самій грі. У режимі Ultimate Team FIFA 19 «Манчестер Юнайтед», «Ювентус», «Реал» і «Баварія» мають четвертий вид форми. Той факт, що такі футболки ніколи не надягають гравці, не заважає клубам продавати їх в своїх магазинах за десятки євро.

Обмін футболками після першого тайму

Напевно, про це навіть не варто говорити, але все ж. Не варто й думати про те, щоб перетнути цю межу. Передматчеві рукостискання і короткі розмови з колишніми одноклубниками в тунелі - це природно, але зі стартового і до фінального свистка потрібно думати тільки про гру.

Власні бренди від пересічних футболістів

Деякі футболісти мають досить гучне ім'я, щоб створити свій власний бренд і продавати продукцію за завищеними цінами. Кріштіану Роналду - це людина-індустрія. Однак і футболісти зі статусом скромніше намагаються виділиться, часто вигадуючи нехитрі маркетингові ходи. Наприклад, екс-гравець «Манчестер Юнайтед» Том Клеверлі запускав хештеги »#TC23» і »#Clevz» для розкрутки свого бренду.

Спонсорські маскоти

Створюючи свого маскота, клуби беруть до уваги свої прізвиська або символи. Проте, маскоти від спонсорів орієнтуються не на клуб, а на товари, які потрібно продати. У «Вест Бромвіча», наприклад, з'явився маскот «Людина-бойлер». Це не смішно і не мило.

Розкіш на стадіонах

Були часи, коли парковка перед стадіоном була розкішшю. Зараз стадіони перебудовуються, оновлюються, осучаснюються і тепер недалеко від поля є ресторани високої кухні, міні-пивоварні і тунелі зі скляними стінами - все доступно уболівальникам за окрему плату. Далі всіх пішов «Реал», який планує встановити на «Бернабеу» пісуари з LED-екранами. Що потім? Розкладні крісла, слуги з бамбуковими віялами, тайський масаж в перерві? Після всього перерахованого, звучить не так уже й погано.