«Ми вітаємо підписання контракту ліги з титульним спонсором. Однак в силу того, що титульний спонсор Шахтаря Паріматч перебуває в одній бізнес-категорії зі спонсором ліги, ми не можемо піти на деякі прояви, які необхідні для виконання контракту.
З огляду на ситуацію, що склалася, ми готові заплатити штраф в розмірі суми, яка нам належить. Ці гроші будуть додатково розподілені між іншими 11 клубами.
Щодо шевронів на футболці – вже озвучено, що ми будемо використовувати чемпіонський бейдж, без спонсорського прояву. Це компромісне рішення – місце на рукаві не буде продане іншому спонсору. З цим погодився Фаворит при підписанні контракту.
Визнаємо, що спонсором ліги є Фаворит і не збираємося індивідуально продавати це право будь-кому. У цьому принципова відмінність ситуації з титульним спонсором ліги і рішенням кількох клубів продавати самостійно телеправа: ми не торгуємо тим, що нам не належить», – цитує Кириленка журналіст Кирило Крижановський на своєму