16 квітня 2015 року на столичному НСК «Олімпійський» відбудеться матч 1/4 Ліги Європи «Динамо» - «Фіорентина». Продаж квитків розпочався першого квітня та викликав ажіотаж серед уболівальників як біля кас, так і через систему онлайн-продажу.
Але, вже на наступний день в соціальних мережах і інтернеті вибухнув скандал - було неможливо купити квитки онлайн.
Офіційний сайт НСК «Олімпійський» повідомив: «Зараз відбувається велика кількість хакерських нападів на сайт, тому, для запобігання шахрайства, онлайн продаж квитків тимчасово припинено». - розповів Спортобозу директор із зовнішніх зв'язків державного підприємства «Національний спортивний комплекс «Олімпійський» Віктор Анісімов.
«Обозреватель» звернувся до керівництва стадіону, щоб дізнатися, що саме сталося, чи дійсно мали місце хакерські атаки, скільки було таких атак і як швидко відновиться система онлайн продажу квитків.
«Активність відвідуваності порталу онлайн продажів почалася 2 квітня 2015 року. Фахівці не надали цій активності особливе значення, оскільки припустили, що напередодні такого рейтингового матчу, це нормальне явище. Коли ж почалася повноцінна атака, системою запобігання вторгнень були внесені корективи до політики адміністрування для зниження рівня атаки.
Але, під час атаки, вже було впроваджено комп'ютерний код, який порушив цілісність бази даних. Оскільки наша система інтегрується і відповідає не лише за реалізацію квитків, але і за виконання заходу в цілому (активізація турнікетів, перевірка справжності штрих-кодів і т. д.), звичайний перезапуск і переустановка системи був неможливий.
Таким чином, ДДОС-атаку ми зупинили, але шкідлива програма все-таки торкнулася системи. Наші фахівці зробили все, щоб локалізувати цей експлойт. Також розробникам програмного забезпечення нашої квитково-турнікетної системи ми направили запит на удосконалення даного програмного забезпечення. Таким чином, завдяки всім цим зусиллям онлайн продаж квитків відновлено,