- Яким чином буде проходити розподіл грошей між клубами від компанії «Парі Матч»?
- Не розподіл грошей. Дозвольте трохи деталізувати дану ситуацію, щоб не вводити в оману клуби, журналістів та вболівальників футболу. Прем'єр-ліга, вивчивши ринок і проаналізувавши ситуацію, провівши ряд переговорів з компаніями, досягла угоди з «Парі Матч» про укладення договору в 43 мільйони гривень за два сезони. Зрозуміло, що у кожного клубу є своє бачення вартості рекламного прояву. У одного клубу воно одне, в іншого - воно інше. Виходячи з цих розрахунків, Прем'єр-ліга провівши переговори з компанією, уклала цю угоду.
- Є клуби, які не хочуть, не готові прийняти умови, які ви пропонуєте?
- З одного боку, клуби кажуть: заробляйте нам гроші, приводьте нам спонсорів, ми хочемо на цьому заробляти. Ми приводимо спонсора, а клуби кажуть: не треба нам цього спонсора, ви це маєте на увазі?
- За моєю інформацією, як мінімум є «Карпати», які не готові укладати договір на умовах, які ви їм запропонували.
- Скажу так: зараз ми ведемо переговори з усіма учасниками Прем'єр-ліги, і ті домовленості яких буде досягнуто, будуть носити конфіденційний характер...
- Як же тоді ви будете виконувати зобов'язання перед «Парі Матч», якщо клуби відмовляться?
- Ми сподіваємося, що всі сторони будуть задоволені цією співпрацею...
- Але ви повинні тепер окремо домовлятися з кожним клубом стосовно рекламних проявів.
- Безумовно. І результати цих переговорів, сподіваюся, будуть продуктивними та взаємовигідними для всіх сторін.
Олександр Гапоненко