ФІФА бореться за те, щоб залучити нових спонсорів, але директори з маркетингу визнають, що ситуація може покращитися лише із прийняттям реформ, повідомляє football.ua, з посиланням на Sky Sports.
Триває корупційний скандал так сильно вплинув на організацію, що до неї не приєднався жоден новий спонсор ще з ЧС-2014. Крім того, деякі впливові компанії розірвали свої зв'язки з ФІФА.
Криза створила спонсорську «чорну діру». Зараз вільними залишаються 27 з 34 слотів для потенційних спонсорів.
Повідомляється, що зниження доходу виявилося настільки відчутним, що в цьому році вперше з 2001 року ФІФА задекларувала збитки.
Маркетинговий директор організації Тьєррі Вейль сказав, що навіть після обрання нового президента буде складно підписати нові спонсорські угоди. Реалізувати нову концепцію вдасться лише після реформ, вважає Вейль.