«Перед нами стоїть дуже велике завдання - це Прем'єр-ліга, це той бренд, який існує, який пізнаваний зараз. Люди знають, що таке Прем'єр-ліга. Просто їй потрібно надати друге дихання, друге життя і запустити як проект.
У моєму маніфесті, в моїй передвиборчій кампанії, одним з пунктів було - єдність кандидата. Для чого це було зроблено? Для того, щоб знайшлася нарешті та людина, яка зможе в даній ситуації об'єднати всі клуби. Ми всі знаємо, що у нас є кілька течій. Клуби між собою дуже довго намагалися змагатися в спортивному принципі і в політичному. Відбувалася «гонка озброєнь». На даному етапі це потрібно припинити і залишити тільки спортивне поле. І той кандидат, який влаштує всіх, повинен бути рівновіддалений від усіх.
Я скажу три основні цілі, які у мене прописані: це - єдність кандидата, який рівновіддалений; монетизація бренду, тобто, взяти бренд, наростити навколо кісток м'яса і випустити його на ринок; і третє, що найголовніше, - це єдиний контент, єдиний пул телевізійних прав, щоб створити єдину картинку і вийти з цією картинкою на європейський ринок. Ось три тези, які були.
Що дасть ребрендинг Прем'єр-Ліги? Як мінімум - залучення мас. Що таке ребрендинг? Нам не обов'язково змінити все розуміння про Прем'єр-лігу. Те, що людина бачить, це картинка, яка купується. Насправді маркетинг побудований найголовнішим чином: купують те, за що ти готовий віддати гроші. Ми беремо маси: дітей, юнаків, студентів і доросле покоління. Як тільки вони будуть залучені в процес розробки нового бренду, як тільки вони самі будуть зацікавлені в обговореннях, це дасть щось внутрішнє: так, ми - частина того, що ми розробили. Після того як ребрендинг пройде, люди будуть пишатися і говорити: «Ось, ми це вибрали разом». Після цього буде зроблений соціальний зріз і буде зрозуміло, що людині потрібно від Прем'єр-ліги. Коли новий продукт з тим же ім'ям, але з новим іміджем, обраним народом, вийде на ринок, то люди, знову ж таки, будуть відчувати причетність до цього. Тільки після цього можна буде створювати вже соціальні програми разом з новим брендом для залучення людей в футбольне життя.
Найголовніше для того, щоб чемпіонат України став популярним і таким, що окупається, він повинен стати за спортивним принципом чесним. Чесність, прозорість - насправді, у нас зараз все менше і менше скандалів, менше і менше інтриг. Ви це бачите. Тепер нам потрібні ті клуби, які будуть грати і створювати центр. Це ті клуби, які будуть відбирати очки у наших грандів. І це те, що дозволить людям дивитися футбол і справді вірити: так, ми не знаємо, чим закінчиться гра «Ворскли» проти «Сталі», «Сталі» проти «Металурга» із Запоріжжя (дай Бог, щоб він повернувся з новими силами). Ось що повинно привернути людей - інтрига і ще раз інтрига.
Моє бачення таке: після того, як продукт буде створений, ми його оцінимо. Насамперед ми повинні вивести справедливу ринкову вартість нашого продукту на українському ринку. Всі гроші, які будуть зароблені на нашому ринку, я вважаю, повинні бути поділені рівними порціями між усіма клубами. Другий етап, де більше грошей - це, природно, міжнародні права. Тут вже більше повинна працювати система англійської Прем'єр-ліги: ті, які грають в Європі і представляють нас в Європі, повинні отримувати більшу частину, але - обов'язково! - не можна забувати і тих, хто грає в чемпіонаті України. Вони теж повинні отримувати гроші. Тому повинна бути і стабільна частина - між усіма, і повинна бути та частина, яку клуби домоглися, вклали більше сил, більше зусиль, більше перемог, вивели нас до Європи і представляють Україну в Європі», - розказав Генінсон в програмі «Дубль W» на радіо «Вести».
Володимир Генінсон: «Прем'єр-Лізі потрібно надати друге дихання, друге життя і запустити як проект»
Новоспечений президент Прем'єр-Ліги - про свої дії для реабілітації ПЛ.