«Українська Прем’єр-ліга була створена клубами у 2008 році для забезпечення комерційної ефективності та розвитку активів клубів. Всупереч статуту організації, на сьогоднішній день ПЛ так і не отримала від своїх засновників активи у вигляді телевізійних, рекламних та суміжних прав. Наслідки відсутності скоординованої комерційної стратегії говорять самі за себе – цифри та показники комерційної ефективності українських клубів наразі найнижчі в Європі. Але при цьому в цих фінансових цифрах, у сукупності з іншими показниками ліги та українського футболу, є і гарні новини – потенціал для росту змагань елітних клубів України колосальний. Цей розвиток можливий лише при наявності волі та об’єднанні зусиль клубів, спільній діяльності у розвитку всіх аспектів функціонування ліги: централізованій реалізації телевізійних та комерційних прав, програм по залученню вболівальників на стадіони, стандартизації організаційних процесів і ТВ картинки з кожного стадіону, стратегії розвитку та покращення іміджу ліги на національному та міжнародному ринках».
Володимир Генінсон: «Комерційна ефективність українських клубів наразі найнижча в Європі»
Президент Прем'єр-ліги - про перспективи розвитку чемпіонату України.