- Сергію Павловичу, минулого року матч за Суперкубок України також відбувся в Одесі. Який досвід ви придбали і чи очікуються якісь зміни в організації в цьому році у порівнянні з тим матчем?
- Що стосується підготовки самого стадіону, все стандартно, якихось глобальних змін немає. Удосконалення торкнулися трансляції матчу, для чого будуть обладнані додаткові платформи. Також у цьому році матч за Суперкубок має більший підготовчий період. Програма з рекламування Суперкубка та популяризації футболу в Україні в цілому починається за тиждень до самого матчу. У безпосередній близькості від стадіону за два дні до гри буде розгорнута фан-зона. Що стосується режиму роботи самого стадіону – все давно добре відлагоджено, відпрацьовано, діємо за звичною схемою.
- Минулого тижня в Одесі проходив фінальний турнір ДЮФЛУ у віковій групі U-15, і фінальний матч відбувся на стадіоні «Чорноморець». Стан газону, м'яко кажучи, не відповідав статусу матчу за Суперкубок України.
- Хороше питання. Думаю, що люди, які бачили стан поля під час фіналу ДЮФЛУ, і прийдуть на матч за Суперкубок, у хорошому сенсі відкриють роти від подиву. Ми ведемо роботу, і вже зараз поле в хорошому стані, а за тиждень буде у відмінному. Проблемні ділянки ми замінили, а решту привели до належного стану. Впевнений, що ніяких питань до поля не буде.
- У яких ще локаціях Одеси будуть знаходиться фан-зони і як вони будуть працювати?
- Ще один подібний майданчик Прем'єр-ліга організовує в Аркадії. Він розпочне свою роботу вже в понеділок. Протягом шести днів у програмі буде анонсування, реклама матчу, всілякі конкурси, розіграші для любителів футболу.
Сам трофей, за який позмагаються команди, і який після матчу підніме над головою капітан однієї з команд, буде подорожувати по місту на спеціально обладнаному автомобілі, роблячи зупинки у визначених місцях для огляду та фотографування з ним усіма бажаючими.
Головна фан-зона розпочне свою роботу 15-16 числа в 300 метрах від стадіону. На її території буде обладнаний величезний екран. На сцені виступатимуть діджеї, в тому числі один відомий на всю Європу. Всі вболівальники, яким не вдасться дістати квитки на матч, зможуть подивитися його на великому екрані у цій фан-зоні. З таким розмахом ще не проводився жоден матч в рамках змагань в Україні. І нам приємно бути частиною цього свята футболу.
- Яким чином здійснюється продаж квитків на цей матч? Як квитки розподіляються між клубами-учасниками фіналу?
- У цьому питанні ми не ставили жодних обмежень. Квитки є у вільному продажу для всіх бажаючих. Заявки від «Динамо» і «Шахтаря» були невеликі, і ці заявки задовольнили. Якщо клуби надішлють ще заявки, їх також задовольнять. Для всіх інших продаж стартував кілька днів тому. Реалізацією квитків займаємося не ми, а компанія, яку найняла Прем'єр-ліга (Gastroli.ua). Наскільки я знаю, пару днів тому в продаж надійшло майже 80 або навіть 90% квитків. Залишилося небагато місць, які тримають в броні для певних випадків. Всі інші квитки вже у продажу.
- Ви розраховуєте на аншлаг?
- Так, судячи з динаміки старту продажу. До речі, в цьому році Прем'єр-ліга вперше почала продавати електронні квитки, і вони користуються великим попитом. Тож запрошуємо всіх вболівальників до нас в гості на свято футболу! -
розповів Сиволап у інтерв'ю офіційному сайту ФК «Динамо» Київ
.