«Карпати» продовжили контракт з титульним спонсором на сезон 2016/17

Футбол України 19 Липня, 16:28
Л​ьвівські «Карпати» уклали угоду з уже добре знайомим титульним спонсором клубу – компанією «Парі-Матч». У рамках цього партнерства логотип компанії з’явиться на футболках гравців.

Зауважимо, що компанія «ПАРІ-МАТЧ» також залишиться титульним спонсором нового чемпіонату України з футболу – «Ліги Парі-Матч».



Буквально за один рік плідної співпраці завдяки титульному спонсору було проведено близько десятка благодійних, соціальних та культурних заходів. Зокрема, «Парі-Матч» разом з «Карпатами» підтримували дітей-сиріт із Лаврівського дитячого будинку, малювали карту миру із дітьми воїнів АТО, відвідували молодь з обмеженими можливостями ДРЦ «Джерело», а також інші навчальні заклади для дітей з фізичними вадами на свята Миколая та Великодня, разом із фанатами «левів» купалися в ополонці на Водохреще, а також влаштували святкову вечірку в Одесі на честь завершення футбольного року. І це далеко не весь перелік активних дій з боку «Парі-Матч» - компанії, що зараз поза сумнівом вважається головним меценатом українського футболу.



«Сьогодні «Парі-Матч» продовжує співробітництво з одним із найбільш славетних клубів України – ФК «Карпати» на сезон 2016/2017. Впевнені, що цього року разом з футбольною громадськістю Львівщини ми зробимо важливі кроки на шляху розвитку футболу в західному регіоні. У минулому сезоні наша співпраця досягла важливих результатів: це і підтримка акції «Діти за мир в усьому світі», розвиток фанатського руху «зелено-білих», запровадження номінації «Кращий гравець» тощо. «Парі-Матч» має надію, що спільна підтримка бізнесу та вболівальників допоможе «зелено-білим» досягти гідного результату в майбутньому сезоні», – розповів директор по зв’язках з громадськістю «Парі-Матч» Вадим Місюра.