Учасниками заходу стали президент УПЛ Володимир Генінсон, виконавчий директор УПЛ Євген Дикий та представник ТМ Parimatch, яка є титульним спонсором чемпіонату – Вадим Місюра. Презентація викликала велику увагу представників ЗМІ, і після офіційної частини журналісти мали можливість поставити будь-які запитання стосовно старту нового сезону та почути вичерпні відповіді, — інформує fpl.ua.
У вступному слові президент УПЛ Володимир Генінсон висловив надію на успішне проведення чергового сезону Ліги Парі-Матч: «Сподіваюся, майбутній чемпіонат буде захоплюючим та цікавим. Із дотриманням фейр-плей, взаємоповаги, розуміння один одного. Попри скрутний для нашої країни час, найпопулярнішим та найулюбленішим видом спорту лишається футбол. Будемо робити все можливе, щоб чемпіонат завершився із тією ж кількістю команд як зараз.
Прем’єр-лігою створено комітет з розвитку, до якого увійшли представники всіх клубів, і всередині якого триває обмін думками стосовно багатьох питань, в тому числі, й щодо залучення вболівальників на стадіони. Розробляється ціла стратегія з цього напрямку. Те шоу, що мало місце на UDP Суперкубку України – це не одноразова акція, ми побачили, що нововведення працюють, і разом з клубами будемо впроваджувати їх і на інших матчах».
Після цього виконавчий директор УПЛ Євген Дикий офіційно представив логотипи організації та Ліги Парі-Матч. До процесу ребрендингу були залучені клуби, рядові вболівальники та УЄФА: «Новий логотип ліги ви вже мали можливість побачити. Ми використовували його в оформленні жеребкування Ліги Парі-Матч і UDP Суперкубка України. З сьогоднішнього дня він використовуватиметься в усіх продуктах УПЛ. Емблема створена в стилі нової візуалізації ліги і символізує відкритість, динамічність та інноваційність Прем'єр-ліги.
Також представляємо новий логотип чемпіонату, який вже другий сезон має офіційну назву Ліга Парі-Матч. Це дуже сучасний, динамічний і привабливий логотип».
Ще одним нововведенням стане використання гімну Прем'єр-ліги, який було презентовано під час жеребкування календаря, а також на UDP Суперкубку України. Ця композиція стане невід'ємним атрибутом всіх матчів Ліги Парі-Матч і буде супроводжувати футболістів під час їхнього виходу на поле.
Представник ТМ Parimatch, яка є титульним спонсором чемпіонату – Вадим Місюра зазначив, що продовження співпраці із УПЛ має стати запорукою виходу українського футболу на новий рівень, а також поверне глядацький інтерес до змагань: «Сьогодні, в день старту нового сезону Ліги Парі-Матч, ми раді підтвердити продовження співпраці з українською Прем’єр-лігою на наступний сезон. Ми як партнери вітчизняного футболу вболіваємо за те, щоб він вийшов на якісно новий рівень і повернув найголовніше – інтерес уболівальників. Керівництво нашої компанії впевнене, що Ліга Парі-Матч у новому сезоні відкриє багато талановитих українських гравців, які гідно представлять нашу країну у відбірному циклі ЧС-2018. Ми підтримували новий формат Ліги Парі-Матч, оскільки він дозволить значно збільшити кількість топових футбольних матчів, а значить, і інтерес глядача».