Сьогодні «Динамо» зіграє проти «Наполі» в першому матчі групового раунду Ліги чемпіонів.
Класний суперник, хороша погода, але аншлагу не буде. Станом на ранок у касах лишалося 32 101 квиточок. Серед них купа квитків найдешевших категорій по 150 грн.
Ситуація практично ідентична останньому матчу «Динамо» в ЛЧ - 1/8 фіналу з «Ман Сіті».
При цьому на поєдинки УПЛ кияни збирають від 6 до 8 тис. глядачів. Але ж тут Ліга чемпіонів. Зрозуміло, що більшість людей вважають найдешевші і, відповідно, найбільш погані за якістю перегляду футболу місця вартістю 150 грн - дорогими. При цьому за гарні місця треба платити навіть не 350, а 500 - 700 грн. Тому люди, які їдуть на Лігу чемпіонів з провінційних містечок, що не є чимось незвичним для «Динамо», плюються і кажуть: «Краще перед телевізором посиджу». І, дійсно, трансляціїї ж безкоштовні.
Але варто казати, що «Динамо» із року в рік погано працює з вболівальниками. Реклами матчів із «Наполі» по Києву майже немає. Очевидно, що в клубі мислять такими категоріями, що «Динамо» - це бренд. А про матч Ліги чемпіонів всі і так знають. Проте, доведено Європою, що для того, щоб збирати повні стадіони, окрім ТБ, потрібна ще реклама та агітація в місті. Проїхали б якісь сексуальні дівчата на автомобілі по Києву з мікрофоном, доносячи повідомлення про гру киян, агітуючи прийти на стадіон, можливо, і прийшло би більше.
Але сьогодні така відвідуваність на старті в ЛЧ також може бути пояснена слабкою грою «Динамо». У команди відчутний спад, який особливо видно зі стартових турів у чемпіонаті. І хоча у грі з «Шахтарем» в певних моментах ми побачили старе добре «Динамо», то навіть одна гра, яка втім навіть перемогою не завершилася (1:1), навряд чи перекриває блідий старт в УПЛ.
І взагалі, якщо дивитися за рівнем життя в країні, навіть ось ці 150 грн витрачати на блідий футбол від «Динамо» людям важко.
Тому і матимемо результат - від сили 40 тис. на грі з «Наполі».