«Динамо» - «Наполі». Огляд італійської преси

Динамо Київ 14 Вересня, 08:53
Півгодини страждання, характер та «Піпіта» Мілік.

Італійські журналісти висловлювали майже одностайну думку, підсумовуючи перемогу «Наполі» над київським «Динамо» на «Олімпійському». Майже всі говорили про страждання гостей, більшість - про перші півгодини матчу, а дехто - й про другий тайм, віддаючи належне бажанню та пресингу гравців «Динамо». Відзначалася більш відкрита і вільна гра в другому таймі, яке значно більше пасує неаполітанцям. А головними двома лейтмотивами були захоплення Аркадіушем Міліком, якого вже порівнюють з Гонсало Ігуаїном, а також повага до характеру «Наполі», його вміння тримати удар і здобувати результат під пресингом.

«Півгодини страждань, потім підйом під керівництвом Міліка», - пише Tuttosport, назвавши абзац про перший тайм «Повний Мілік». ««Наполі» здобуває перемогу з рахунком 2-1 над дуже важким українським опонентом і лідирує в групі Б. «Динамо» почало матч активно. Після 47-ми секунд гри Сидорчук завдав чудового удару з центру поля зльоту, і Рейні довелося переводити на кутовий. «Наполі» намагався відповісти, однак українці були значно агресивнішими та рішучішими. Підопічним Саррі не вдавалося створювати небезпечні моменти, в той час як «Динамо» після декількох нагод вийшло вперед. Гол був забитий Гармашем, який надіслав м'яч у сітку з пасу молодого Циганкова. Головним винуватцем голу є Альбіоль, який обрав погану позицію і не був здатний як слід прикрити атакуючого гравця». Далі журналіст відзначає негайну відповідь Міліка, про якого в іншій статті на сайті пишуть, що він вже «змусив забути про Ігуаїна». «З цієї миті «Наполі» прокинувся і почав домінувати, і на 47-ій хвилині Мілік забиває свій другий гол в Лізі Чемпіонів у футболці «Наполі». Тож «Адзуррі» закінчують перший тайм у лідерах після перших 30-ти хвилин великих страждань».

«Динамо» Київ вийшло з роздягальні з бажанням одразу ж забити, але «Наполі» скоро взяв контроль над матчем. Ритм гри впав, і «Адзуррі» вже не потрібно було страждати для збереження переваги», - так починається звіт про другий тайм, названий «Під контролем». Далі журналіст згадує стійку після удару Мертенса, Сидорчука, який «ще більш ускладнив завдання «Динамо» своєю симуляцією» і заміни Саррі, даючи тим самим зрозуміти, що особливих проблем у гостей в другому таймі не було.

Gazzetta Dello Sport також відзначає гру поляка, назвавши відео матчу ««Піпіта» Мілік, новий герой «Наполі»» (нагадую, «Піпіта» - прізвисько Гонсало Ігуаїна) і присвятивши поляку окрему статтю, в якій зазначає «мінімальний опір щедрого Шовковського». У звіті ж про сам матч, названому «Мілік забиває двічі та вирішує» Марко Фаллізі знову згадує про Ігуаїна і захоплюється Аркадіушем, відзначаючи «співучасть Шовковського з двома жахливими «вийти-не вийти». «Динамо» було здатно запропонувати небагато: Ярмоленко - єдиний гравець, здатний змінити гру, але йому не вистачало підтримки команди. Ребров намагався здивувати Саррі виходом на поле сюрпризного Циганкова, талановитого 18-річного гравця, що проривався крізь зону відповідальності Хюсая і асистував до голу, який шукали українці». Згадав Фаллізі й про перебування Дениса Гармаша в оточенні чотирьох гравців у гольовому епізоді і далі продовжив: «Потенційний удар змусив хлопців Саррі прокинутися: Гулам наблизився до штрафного і навісив, дозволивши зрівняти рахунок Міліку; відродження Кальєхона дозволило йому віддати в центр з іншого боку, і поляк підставив голову після порятунку Хачеріді від удару Мертенса. Бельгієць теж міг вирішувати долю матчу в другому таймі, але влучив у стійку на 63-ій хвилині. А за п'ять хвилин Сидорчук нокаутував партнерів, і «Наполі» повністю контролював гру до кінця матчу».

Corriere Dello Sport не уникає святкувань «Шоу Міліка у Києві», відзначаючи його «божевільний дубль». Давіде Паліджано говорить про «стартовий шок»: «Минуло лише 43 секунди, і Сидорчук, завдяки поганому вибиванню м'яча Альбіолем, змушує Рейну працювати ударом з центру поля, після якого м'яч міг залетіти у ворота. «Динамо» невблаганно підвищувало темп, і «Наполі» не міг увійти в гру. Приймалися неправильні рішення, і на флангах українці були дуже небезпечними, особливо Ярмоленко. Мілік зник, Мертенс не впливав на гру, на іншому фланзі «Наполі» не міг знайти Кальєхона, занадто заклопотаного прикриттям атакувальних поривів 18-річного Циганкова. Жоржиньо суперники приділяли особливу увагу, а Гамшик застряг у трафіку. Ноги «Адзуррі» тремтіли. Всіх, крім неперевершеного Кулібалі». Паліджано згадує удар Рибалки і описує гол Гармаша, згадуючи присутність поблизу Альбіоля.

«Понад півгодини «Динамо» контролювало гру, однак «Наполі» першим ударом по воротах зрівняв рахунок», - починає наступну частину оповіді журналіст. Гулам відмінно навісив зліва, Мілік випередив Шовковського і завдав бездоганного удару головою. «Наполі» офіційно прокинувся, але Мертенс змарнував кілька добрих можливостей забити». В описі другого голу журналіст плутає Хачеріді з Відою і говорить про «завжди готового на підборі Міліка».

В другому таймі відзначається «високий пресинг команди Саррі, який не дозволяв «Динамо» знаходити вільний простір», «виблиски Гамшика» та «симуляцію Сидорчука, яку побачив арбітр». «Після вилучення «Адзуррі» багато володіли м'ячем, не натискаючи на акселератор, схоже, через острах пропустити». Далі автор згадує небезпечний удар Андрія Ярмоленка наприкінці матчу і «велике полегшення Саррі», підсумовуючи реченням «Наполі» зриває банк у Києві».

Спортивна редакція сайту столичної газети La Repubblica приєдналася до порівнянь Міліка з Ігуаїном, додаючи до нього ще й Едінсона Кавані. Армандо Оссора погоджується з більшістю колег: «Незважаючи на страждання, «Наполі» залишає Київ, досягнувши великого успіху і почавши Єврокампанію найкращим чином. Навряд чи виступ неаполітанців задовольнив Саррі, якщо не дивитися з точки зору характеру та вміння терпіти: «Наполі» все ще працює, і тому слід радіти гостьовому успіху на такому складному полі». Оссора вважає тактичну схему киян «4-5-1, яка трансформується в 4-3-3», і у першій половині тайму назвав «Наполі» «стислою, нездатною заспокоїтися і встановити контроль над володінням м'ячем командою». Зазначає він «зростання» Динамо «з кожною хвилиною» і «красивий гол Гармаша» за потурання Хюсая та Альбіоля.

Не надто оптимістично починає він і розповідь про наступну частину матчу: «Команда Саррі намагалася відреагувати, але занадто плутано, часто потрапляючи в офсайдну пастку українців із занадто жадібним Мертенсом», заслугу камбека віддаючи майже виключно Міліку: «Він взяв на себе вирівнювання гри: коли польський бомбардир отримує добрий м'яч, він не прощає». І абзац про другий тайм під назвою «відновлення страждань» виглядає не надто оптимістичним: «Хід матчу, здавалося, на користь «Наполі», та «Адзуррі» все ще залишали надто багато простору «Динамо», якого не злякало навіть вилучення Сидорчука. «Наполі» мав шанс на нокаут, але красивий прохід Мертенса закінчився ударом у стійку. Тиск господарів далі був більш стерильним, здебільшого через більш обережну, ніж у першому таймі, оборону «Наполі». Навіть заміни не дозволили гостям заспокоїтися: хлопці Саррі були змушені страждати до останньої хвилини, але вони продемонстрували, що здатні терпіти і привезти додому три дорогоцінних очки».

Що стосується сайтів місцевих, неаполітанських, газет, то Il Mattino зазначає, що «Наполі» «не втратив голову, пропустивши і вистояв під тиском і в першому, і в другому таймі, успішно володіючи м'ячем після вилучення Сидорчука». Згадують і про високий пресинг «Динамо» в першій третині матчу, про «дуже м'який та повільний» «Наполі»», «велике бажання господарів», а також про «більш відкриту та жорстку гру в другому таймі», «бажання «Динамо» атакувати навіть у меншості» і «золоту голову Міліка». А Leggo говорить про «відволікання оборони «Наполі» у першому таймі і про тиск «Динамо», і в той же час про «дорослість» гравців «Наполі», які втрималися після пропущеного голу, поступово підвищили темп гри і рівень праці у центрі поля. В другому таймі, вважає журналіст, «Наполі» володів м'ячем, контролював перебіг подій на полі і не дозволяв господарям створювати нічого небезпечного біля власних воріт.