Абоненти lifecell зможуть дивитися прямі трансляції матчів збірної України

Збірна України 9 Листопада, 08:14
8 листопада Федерація футболу України офіційно оголосила про початок співпраці з мобільним оператором lifecell, який стане технологічним партнером національної збірної України.

«Ми анонсуємо початок співпраці з одним із найсильніших мобільних операторів України - компанією lifecell. У нас дуже багато ідей для плідної співпраці з нашими, підкреслюю, друзями», - повідомив на відповідній прес-конференції, яка пройшла на НСК «Олімпійський» перед відкритим тренуванням збірної, віце-президент ФФУ Олег Шкреба.

Генеральний секретар ФФУ Юрій Запісоцький розповів, що новий технологічний спонсор буде допомагати не лише головній команді, але й працювати разом із Федерацією над низкою важливих проектів.

«Ми покладаємо неабиякі надії на взаємовигідну співпрацю. ФФУ очікує допомоги в реалізації важливих проектів – крім підтримки національної команди, спонсорські кошти будуть спрямовані також на реалізацію фундаментальних проектів Федерації. Це продовження будівництва заводу з виробництва штучного покриття для футбольних полів, інфраструктурні проекти для масового та дитячого футболу. Ми наперед вдячні компанії lifecell та розраховуємо на довгу та плідну співпрацю», - сказав Запісоцький.

За словами генерального директора компанії lifecell Бурака Ерсоя, він із дитинства мріяв грати у великий футбол, і зараз має нагоду підписатися під угодою з великою футбольною країною.

«Україна має велику історію футболу та видатні імена – Блохін, Лобановський, Шевченко. Наша компанія робитиме досить значущі речі для футболу та всієї країни, адже ми намагаємося досягти найкращого для українців.



Я вважаю, що футбол – це не боротьба, а життя. Ми намагатимемося принести задоволення українським людям, надати найякісніші послуги, зробити футбол видовищнішим, а вболівальників –задоволеними», - заявив Бурак Ерсой.

Фінансовий бік питання генеральний директор lifecell розголошувати не став, повідомивши лише, що мова йде про мільйони.

«Бути спонсором збірної України – безцінно. Можу сказати, що ми витратили декілька мільйонів. Не буду уточнювати конкретні дані. У будь-якій валюті це декілька мільйонів, які ми вкладаємо постійно», - зауважив Ерсой.

«З точки зору маркетингу для нас це велика можливість, адже футбол – найпопулярніший вид спорту в Україні, - додала директор зі споживчого бізнесу компанії lifecell Неля Ус. – Ми готуємо багато цікавих проектів, які протягом років співпраці будемо демонструвати українському споживачеві. Яскраві емоції ми можемо передати як технологічний спонсор за допомогою нашого 3G та вже почали це робити».

Неля Ус наголосила, що компанія lifecell та Федерація футболу України домовилися про довгострокову співпрацю.

«Ми дамо можливість дивитися кращі моменти та пряму трансляцію матчів нашим абонентам. Представимо зручний продукт для цього. У нас вже побудована найбільша мережа 3G в країні, ми дійсно горді швидкістю передачі даних. З цього ми почнемо.



Також у нас є набір інноваційних ідей, які ми хочемо вивести на ринок у 2017 році. Вони допоможуть інакше дивитися на футбол з точки зору технологій. Хочу залишити інтригу, щоб здивувати та порадувати наших клієнтів. Технологічну мережу стадіонів ми беремо під свою опіку, щоб забезпечити хорошу трансляцію нашого сигналу.



Що стосується прав на трансляцію матчів збірної, то ми діємо у правовому полі та будемо підключати партнерів, у яких є права, щоб надати нашому споживачеві різноманітний контент у тому форматі, який його цікавить», - завершила Неля Ус.