«Ми розіслали листи в усі клуби з проханням надати нам право вести переговори про реалізацію прав на міжнародному ринку. Дев'ять клубів вже відповіли позитивно. Один не відповів, ще від одного чекаємо підтвердження, з одним у нас просто немає контакту.
Відкриваємо тендер. Агентство, яке його виграє, показує український футбол в Європі. Можу назвати країни, які він цікавить: Польща, Чехія, Австрія, Бельгія, Ізраїль.
Ми пропонуємо кожному клубу мінімум 650 тисяч гривень додатково до прибутку, який вони отримували в цьому році. Якщо зможемо реалізувати права на більшу, ніж ця, суму, весь надлишок дістанеться клубам. 50 відсотків будуть поділені порівну, ще 50 - відповідно до зайнятих місць.
Наше завдання - централізація маркетингових прав. Це правильна назва того, що ми намагаємося зробити. Хочемо, щоб прем'єр-ліга володіла правами на міжнародні трансляції. 70 відсотків наших уболівальників розуміють єдиний пул так, що один канал показує все. Ні, ми не збираємося так робити. Ми можемо піти навіть на те, щоб у кожного клубу був свій телеканал.
Нехай хоч 12 каналів футбол показують. Нехай віщає той, хто більше заплатить. Але це повинно централізовано проходити через лігу, щоб вона потім розділила дивіденди між усіма учасниками. Зробити це набагато легше, коли все знаходиться в одних руках. Так можна продати набагато вигідніше, ніж коли кожен продає сам по собі.
Зараз у нас є централізація. Але дуже дивна - сім і п'ять. Причому з семи шість знаходяться в прем'єр-лізі. Ми намагаємося об'єднати всі під одним дахом, а хто буде транслювати, зовсім неважливо. Буде один-єдиний спонсор - офіційний, генеральний, титульний - назвіть як хочете. Але так буде вигідніше», - наводить слова Генінсона «Футбольний клуб».
УПЛ відкриває тендер на реалізацію телеправ на міжнародному ринку
Президент Прем'єр-ліги Володимир Генінсон на зустрічі з журналістами змалював ситуацію з централізацією маркетингових прав.