Емблема київського "Динамо" посіла перше місце в рейтингу, складеному за ініціативою видання "Обозреватель" на основі висновків провідних студій дизайну та креативу, геральдистів, маркетологів, спортивних ЗМІ та вболівальників.
Рейтинг складався на підставі п'яти оцінок: провідних студій дизайну та креативу, геральдистів, маркетологів, спортивних ЗМІ та вболівальників.
Учасники журі розставляли емблеми по місцях. Кращий логотип отримував 15 балів, найгірший - 1 бал. У тих випадках, коли учасників журі було декілька (дизайнери та ЗМІ), їх оцінки підсумовувалися, і бали виставлялися за загальним результатом. Оцінка вболівальників визначена за допомогою голосування, доступному для користувачів соціальних мереж - таким чином, кожен уболівальник міг голосувати тільки один раз, зате вибрати кілька варіантів.
Емблема київського "Динамо" набрала 92% балів - 69 з 75 можливих. Логотип "біло-синіх", розроблений два роки тому на основі початкового варіанту 1927 року, мінімально випередив емблему львівських "Карпат" - що цікаво, найстарішу емблему з представлених в рейтингу. Перемогу киянам віддали дизайнери, маркетологи і вболівальники. Журналістам більше подобається логотип "Карпат", а геральдистам - "Таврії" - повідомляє Обозреватель.
Рейтинг виглядає таким чином :
Більше інформації тут: http://sport.obozrevatel.com/football/03451-rejting-emblem-ukrainskih-futbolnyih-klubov--interaktivnaya-grafika.htm