ФФУ підписала угоду про співпрацю з компанією «Перша приватна броварня». Вже з наступного року вони разом почнуть втілювати новий підхід до системи тренувань команди, підбором гравців і комунікації з уболівальниками.
- Зараз національна команда переживає досить важливий етап змін, ці зміни пов'язані насамперед зі зміною головного тренера, тренерського штабу. Ці структурні зміни призводять до нової якості гри, в команді і тренерському складі панує неймовірна атмосфера. Всі ми рухаємося вперед плечем до плеча. Ми дуже раді, що з нового року у нас з'явиться новий титульний спонсор. Українська компанія, скажімо, європейського рівня - «Перша приватна броварня». І вона так само буде рухатися з нами пліч-о-пліч, - зазначив генеральний секретар ФФУ Юрій Запісоцький.
Одним з основних векторів співпраці партнери вважають введення європейського підходу щодо руху вболівальників, таким чином планують стимулювати фанів підтримувати команду не тільки при перемогах, а й під час поразок.
- Національна збірна України - це не команда ФФУ або тільки гравців або тренерів, це команда народу України. І коли вболівальники матимуть це почуття, тоді і рівень національної збірної буде рости і команда буде показувати кращі результати, - сказав тренер національної збірної України Рауль Ріанчо.
Український пивовар буде преміум-спонсором української збірної до кінця 2020-го року.