Ультрас «Волині» займатимуться маркетингом клубу

Футбол України 2 Березня, 15:37
У Луцьку створена громадська організація фанатів ФК «Волинь», яка буде займатися маркетинговою політикою клубу.

Ультрас клубу об'єдналися для допомоги «Волині» та спільної соціальної роботи. Про це лідери фанатського руху хрестоносців розповіли на презентації своєї організації. Її назва - «Червоно-білі», від фірмових кольорів «Волині».

З повідомлень у соціальних мережах уболівальників «Волині» слідує, що фанати домовилися з керівництвом клубу про те, що маркетингом - рекламою матчів, афішами, частково - продажем квитків, а також виготовленням і збутом атрибутики - буде займатися саме громадська організація.

«Червоно-білі» вже створили бренд-бук і отримали можливість друкувати оригінальні, відмінні від загальних, квитки на свій сектор.

У планах фанатів також соціальні акції - екскурсії на «Авангард», шефство над дитячими будинками, пише Sport Arena.