Ультрас клубу об'єдналися для допомоги «Волині» та спільної соціальної роботи. Про це лідери фанатського руху хрестоносців розповіли на презентації своєї організації. Її назва - «Червоно-білі», від фірмових кольорів «Волині».
З повідомлень у соціальних мережах уболівальників «Волині» слідує, що фанати домовилися з керівництвом клубу про те, що маркетингом - рекламою матчів, афішами, частково - продажем квитків, а також виготовленням і збутом атрибутики - буде займатися саме громадська організація.
«Червоно-білі» вже створили бренд-бук і отримали можливість друкувати оригінальні, відмінні від загальних, квитки на свій сектор.
У планах фанатів також соціальні акції - екскурсії на «Авангард», шефство над дитячими будинками, пише Sport Arena.