«Минулого року фірма Joma відсвяткувала 25-річчя. Ми займаємося виробництвом одягу на ринку футболу та легкої атлетики. Joma має на 100% іспанський капітал. Першим етапом нашого розвитку було виробництво одягу на внутрішньому ринку, тобто в нашій країні. Другий етап – виробництво технологій та розширення, завдяки чому на Олімпійських іграх уже 8 країн використовували нашу марку. Третій етап – розвиток логістики, підписання контрактів, ми досягли того, що в 105 країнах використовували нашу форму. А це такі команди, як «Еспаньол», «Суонсі», «Сампдорія», «Палермо», «Тулуза». Також ми вийшли на латиноамериканський ринок.
У 2016 році Joma представляла свою продукцію у 20 світових лігах. Сподіваюся, що всі технології та новації, а також наша спільна робота з ФФУ у майбутньому дадуть високий результат. Хотів би подякувати ФФУ в особі президента Андрія Павелка за довіру. Сподіваюся, що в майбутньому ми досягнемо високого рівня співпраці. Зі свого боку ми зробимо для цього все можливе», - заявив Хосе Мануель Лопес.
Генеральний директор Joma: «Хотів би подякувати ФФУ за довіру»
Генеральний директор Joma Хосе Мануель Лопес - про укладену співпрацю з Федерацією футболу України.