Після матчу 17-го туру між «Олімпіком» та «Шахтарем» Федерація футболу учасників АТО, яка є всеукраїнською ветеранською спілкою учасників бойових дій та волонтерів АТО спортивного і реабілітаційного спрямування, звинуватила «Шахтар» у тому, що той не погодився одягти дітей, які виводили гравців на поєдинок, у футболки з написом «Мій тато – герой».
При цьому організація вказала, що раніше взяти участь в таких акціях погодились усі клуби ліги, окрім «Шахтаря». Донецький клуб на ці закиди однак ніяк не відреагував, навіть погрожував не вийти на поле в таких футболках.
Це вже не перший такий «вибрик» від команди Ріната Ахметова. Ще у 2014 році на матчі з «Карпатами» вони відмовилися виходити в футболках з написом «Слава українській армії». Та й загалом «Шахтар» дистанціює команду від усього, що може не сподобатися «сепаратистам» на непідконтрольній Україні території. Ось так і виходить, що хтось за Донбас життя віддає, а хтось хоче безболісно собі цим скористатися.
Але в ФФУ подумали два дні і вирішили відбілити репутацію донецького клубу, покликавши на допомогу перших своїх людей і одразу підтягнули свій же телеканал, звичайно для піару:
Першим замилювати очі взявся президент УПЛ Володимир Генінсон:
- Це була не офіційна акція під егідою Прем'єр-ліги або під егідою Федерації футболу України. Рішення за всіма офіційними акціями ми висилаємо в дирекції всіх клубів, і тільки після цього акція стає офіційною, під егідою Федерації або УПЛ.
Це приватна акція, з якою звернулася Федерація футболу воїнів АТО до клубів. Це було не під егідою ФФУ і не під егідою УПЛ.
Далі Палкін вирішив направити всі стрілки на Київ, як завжди:
-
Достеменно знаємо, хто організатор цього заходу. Достеменно знаємо, що сьогодні деякі люди хочуть відвести нас від головної теми останнього часу - теми Маріуполя. Ось і організовуються такі заходи, щоб зганьбити наше ім'я. Найсумніше - в тому, що люди не зупиняються ні перед чим. Уже навіть прикриваються дітьми, аби досягти своєї мети. Вони втягнули громадську організацію Федерацію футболу АТО і цинічно використовують їх. Витратили великі кошти, на те, щоб розігнати цю тему в ЗМІ.
А вишенькою на торті став Мирон Маркевич з посланням від ФФУ до всіх команд:
«6 грудня-день української армії. Федерація футболу України спільно з Міністерством оборони проводить акцію на підтримку наших воїнів, які воюють в АТО, і, звичайно, на підтримку їхніх дітей. Тому в середу на чвертьфінальні матчі Кубка України команди будуть виводити дітей у футболках з написом «Пишаємося», – сказав Маркевич footballua.tv.
Хороша команда з порятунку репутації донецького клубу зібралася. Але чи допоможе їм це? Адже в чемпіонаті все одно доведеться одягти футболки: «Мій тато - герой!»