Днями легендарний «Лідс Юнайтед» презентував новий логотип. Фанатам клубу емблема категорично не сподобалася і вони створили петицію проти нового лого.
Фанати інших клубів ж взялися «тролити» «Лідс» і його нову емблему. Ажіотаж в мережі був небувалий і торкнувся практично всіх клубів.
Вашій увазі цікава добірка альтернативних лого від dreamteamfc.com, яка обігрує досить делікатні теми для деяких клубів.
«Манчестер Юнайтед» - Retweeters
В останні роки манукніанци мають більше успіхів в соціальних мережах, ніж на футбольному полі. Навіть за підсумками трансферу Алексіса прес-служба відрапортувала - ретвітів на їх акаунті було більше, ніж у «Арсеналу»! Таким чином, приставка Retweeters стає для них актуальною.
«Ліверпуль» - Scouters
Тут все просто. Скаути Ліверпуля так часто «знаходять» потрібних гравців в «Саутгемптоні», що це можна увічнити на логотипі.
«Манчестер Сіті» - Spenders
Нафтова бочка з грошима. Чи потрібні ще пояснення?
«Бернлі» - Dieters
Можливо, ви пропустили новину про головного тренера «Бернлі» Шона Дайча, який нібито їсть черв'яків в дні матчів. Тепер логотип набуває сенсу.
«Тоттенхем» - Bottlers
В останні кілька сезонів «Тоттенхем» і справді «кидав м'яч» в гонитві за чемпіонським титулом.