Микола Несенюк: «Навіщо клуби УПЛ витрачають гроші на підготовку стадіонів, якщо на них все одно ніхто не ходить?»

Динамо Київ 3 Квітня, 15:46
Директор департаменту роботи зі ЗМІ київського «Динамо» Микола Несенюк прокоментував ситуацію з відвідуваністю матчів УПЛ взимку.

— Із середини лютого учасники чемпіонату України з футболу, який проводить українська «прем'єр-ліга», бігають засніженими футбольними полями за практично повної відсутності глядачів. Людині, не посвяченій у тонкощі вітчизняного футбольного господарства, хочеться запитати: навіщо? Навіщо футбольні команди їздять туди-сюди, витрачаючи чималі кошти на підготовку стадіонів, на які взимку та ранньої весни все одно майже ніхто не ходить?



Я не прихильник довільних вигадок. Тому просто відкрив регламент поточного ­чемпіонату України з футболу. І дізнався, що мета проведення цього турніру — визначення чемпіонів і призерів. Дуже цікаво. Але виникає запитання — навіщо заради цього тримати цілу «прем'єр-лігу», коли для заявленої мети достатньо скласти календар чемпіонату, що займає на комп'ютері не більш як 10 хвилин? Чим ще займається «прем'єр ліга» решту часу — тобто 364 з половиною дня на рік?



І на це запитання є відповідь у регламенті. Там написано, що завданням чемпіонату, окрім власне проведення футбольних матчів, є ще й «забезпечення умов для формування брендів «Титульний спонсор — чемпіонат України з футболу» та Титульний спонсор — суперкубок України з футболу». Тобто наші футбольні професіонали не просто ганяють м'яча на порожніх стадіонах, а «формують бренди». Так би одразу і сказали. І всі зрозуміли би після цього — чому змагання української «прем'єр-ліги» так відрізняються від гри у футбол, яку в усьому світі дивляться мільярди глядачів, і на якій зароб­ляють шалені гроші.



Я так розумію, що із «формуванням брендів» у нашої «прем'єр-ліги» в останні 10 років, які ця ліга існує, якось не складається. Не біда. Цього тижня до нас привезуть зі Швейцарії фахівця на прізвище Грімм. Він стане новим керівником «прем'єр-ліги». Після цього справи із «формуванням брендів» мають піти краще.



Запитаєте, а як же футбол? Видовище, яке має збирати повні стадіони, приносити задоволення глядачам і гроші командам? Не ставте більше таких запитань. ­Читайте регламент. Там про це нічого не сказано. Винятково про «формування брендів».