В Іспанії вважають, що Салах, на рахунку якого гол та асист у матчі проти Манчестер Сіті, переміг у голосуванні на офіційному сайті УЄФА «завдяки великій армії прихильників зі своєї батьківщини».
Marca
відзначає, що Рома у певний момент перестала робити опитування на своєму офіційному сайті щодо найкращого гравця команди, бо Салах завжди здобував перемогу, навіть якщо не заслуговував на неї.Крім цього, мадридське видання пише, що в Єгипті з населенням у 93 мільйони Салах є обличчям таких брендів як Vodafone, Pepsi та Über, і за популярністю він значно випереджає Мессі та Роналду.
Нагадаємо, що у опитуванні на найкращого гравця за підсумками перших матчів 1/4 фіналу Ліги чемпіонів Салах набрав на 20% більше голосів від Роналду, який оформив феєричний дубль у ворота Ювентуса.