«Уважний уболівальник запитає: чому Томас Грімм настільки одержимий єдиним ТВ-пулом, як був одержимий їм Володимир Генінсон?
1. Тому що це єдине питання, яке турбує Шахтар і телеканали Футбол навколо УПЛ. Динамо навіть у сьогоднішньому вигляді - це можливість підтягнути весь український футбол. Динамівський бренд продовжує бути настільки сильний, що все що завгодно поруч з брендом Динамо буде заходити з хорошими рейтингами. В іншому випадку всі прекрасно бачать статистику відвідувань (і переглядів) великого Шахтаря, а також телеканалів Футбол;
2. Можливість влаштувати постійну роботу на створення необхідних умовних рефлексів. Коли у тебе є монополія на час, навіть неякісна пропаганда рано чи пізно почне спрацьовувати. А вже неякісна пропаганда - це коник телеканалів Футбол.
Поки ж будь-який уболівальник знову чує лише красиві абсолютно неконкретні слова. Ми до сих пір не побачили програму Томаса Грімма. Досі незрозуміло, як буде підніматися моторошна неграмотність українських футбольних клубів і як будуть відновлюватися втрачені позиції.
Як буде здійснюватися робота над втоптаним в помиї брендом УПЛ і робота з молодим поколінням? Відповідь проста: також «ефективно», як в ФФУ», - написав експерт на своїй сторінці в Фейсбуці.