Як помітили користувачі соціальних мереж, авіакомпанія використала кадри з київських житлових масивів Русанівка та Березняки, представивши їх як Росію.
“Наші шанувальники готові вболівати за збірну Німеччини в Росії в боротьбі за титул. Цього року не в далекій Копакабані (район в Ріо-де-Жанейро, де проходив ЧС-2104 з футболу - ред.), а в Росії. Знову ж таки, є красиві куточки, де можна спостерігати за вболівальниками та відзначити перемогу”, - йдеться в описі під відео Lufthansa.
Наприклад, на наведеному відео чоловіки під пісню «Калинка-Малинка» спостерігають за видом, стоячи під колишнім готелем «Славутич», який знаходиться на Русанівці.
Користувачі припускають, що ролик був знятий до Євро-2012, і його просто дістали з архіву та підставили іншу музику.