Свиня є символом 2019 року, проте одночасно асоціюється у футбольних фанів із одвічним ворогом «Динамо» - московським «Спартаком».
Пізніше сувеніри з синьою свинею прибрали з продажу, а динамівський фан-шоп виступив із офіційним поясненням:
«Традиційно напередодні новорічних свят наш офіційний клубний фан-шоп випускає сувенірну продукцію з символікою наступаючого року за китайським календарем.
Як відомо, 2019 й - буде роком Жовтої Земляний Свині (Кабана). Саме тому з цим символом і були розроблені деякі позиції сувенірної продукції для фан-шопу.
На жаль, частина наших уболівальників сприйняла подібні сувеніри вкрай негативно, побачивши якийсь зв'язок сувеніра з давнім протистоянням київського «Динамо» і московського «Спартака».
Фан-магазин підкреслює, що ні в якому разі не хотів нікого образити, і не планував, щоб сувенір асоціювався зі «Спартаком», або яким-небудь іншим клубом. Виходячи з ситуації, що склалася, було прийнято рішення зняти з продажу дану продукцію», - йдеться у заяві Dynamo Kyiv Official Online-Store.
Хочеш допомогти ЗСУ 🇺🇦?
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!