«Економічна правда» вибачилася перед співробітниками «Динамо», але не перед «Динамо»
Динамо Київ 2245 14 Лютого, 18:01

Видання «Економічна правда» вибачилася перед співробітниками «Динамо» за опублікування їхніх персональних даних в своєму матеріалі.

«Раніше ЕП опублікувала 20 сторінок документа, в якому були вказані зарплати більше 800 співробітників ТОВ «Футбольний клуб «Динамо Київ». Через те, що в документі були вказані персональні дані працівників ТОВ, а саме їхны ідентифікаційні коди, редакція прибрала відомість з матеріалу. Відповідна інформація була опублікована помилково. Редакція ЕП просить вибачення у співробітників «Динамо», персональні дані яких містив оприлюднений документ», - йдеться в повідомленні на сайті «ЕП», яке розміщено в даному матеріалі.

Нагадаємо, раніше ФК «Динамо» спростував недостовірну інформацію видання «Економічна правда», розмістивши офіційну заяву на своєму сайті.

Читайте нас у Telegram

Останні новини

bigmir)net TOP 100