«Стратегія розвитку нашого клубу – досягти ситуації, коли ми повністю покриватимемо свої витрати та станемо прибутковими. Якби ми були сьогодні на Донбас-Арені, то були б прибутковими. Цей чинник, що ми втратили таку арену, вносить свої корективи.
У сезоні 2013-2014 років у нас була середня відвідуваність 42 тисячі осіб на чемпіонаті України. У нас були продані всі VIP-ложі, абонементи. Ми заробляли на квитках у ті часи фактично понад 10 млн доларів», – розповів Палкін Інтерфакс-Україна.
Крім того, як зазначив гендиректор Шахтаря, наразі клуб отримує близько 7 млн доларів США від компаній-спонсорів (без урахування групи СКМ, яка є генеральним спонсором «гірників»). Виступи на груповому етапі Ліги чемпіонів і в Лізі Європи сезону 2019/20 вже принесли клубу близько 50 млн євро.
Хочеш допомогти ЗСУ 🇺🇦?
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!