ПФЛ має намір перезавантажити свою маркетингову стратегію

Футбол України 17 Грудня, 20:45 591
ПФЛ має намір перезавантажити свою маркетингову стратегію | 19-27
У четвер, 17 грудня, в Будинку футболу членами Центральної ради ПФЛ, делегованими клубами Першої та Другої ліг, було прийнято низку важливих рішень, спрямованих на «перезавантаження» ПФЛ в частині маркетингової стратегії.

З сьогоднішнього дня починається робота по кардинальному оновленню в маркетинговій роботі, різноманітність контенту для великої аудиторії вболівальників, впровадження програм з популяризації змагань під егідою ПФЛ і клубів-учасників, програм для широкої громадськості уболівальників.

Як заявляє ПФЛ, маркетинговий продукт Ліги вийде на новий якісний рівень завдяки своїм найкращим переваг з урахуванням географічного охоплення, кількості клубів учасників і широкого охоплення аудиторії шанувальників футболу в цілому.

На засіданні були озвучені такі основні тези:

  • Важливо консолідувати комерційні/медіа та маркетингові права в управлінні ПФЛ. Це дозволить нарешті створити єдину централізовану маркетингову платформу, яка буде виробляти якісний продукт і контент, максимально збільшити і акумулювати велику аудиторію уболівальників на ресурсах ПФЛ. Формат ефективності консолідованих активів під дахом різних футбольних і не тільки Ліг, підтверджений практично всіма європейськими країнами.
  • Протягом декількох останніх місяців проводився аудит і аналіз маркетингових можливостей змагань Ліги, попередньо проведена робота по аналітиці та оцінки поточної ситуації. Все це дозволило створити стратегію розвитку маркетингової платформи ПФЛ, грунтуючись на потенціалі сильних сторін.
  • Основним напрямком централізованої маркетингової платформи буде її діджіталізація. В рамках її активного впровадження буде проведено редизайн офіційного сайту ПФЛ, який є базовим інструментом комунікації. Заплановано переформатування офіційного YouTube-каналу ПФЛ і ексклюзивна консолідація на ньому онлайн-трансляцій всіх матчів змагань Першої та Другої ліг. Створення додаткового сучасного контенту, спрямованого на популяризацію як змагань, так і клубів учасників. Запуск і перезавантаження офіційних соціальних сторінок ПФЛ як засобу оперативної комунікації з уболівальниками.

«Думаю, не варто зайвий раз підкреслювати на тому єдиному і головному факторі для безхмарного майбутнього нашого улюбленого виду спорту: якщо всі ми будемо працювати спільно, якщо готові будемо чимось жертвувати і проявляти солідарність, то змагання ПФЛ зможуть подолати всі перешкоди і вийти на новий більш якісний рівень», - резюмував президент ПФЛ Олександр Каденко.