Помилка арбітра Копієвського: пенальті не призначають за влучання мяча в руку від ступні цього ж гравця

Футбол України 21 Лютого, 12:49 783
Помилка арбітра Копієвського: пенальті не призначають за влучання мяча в руку від ступні цього ж гравця
​Арбітр матчу «Львів» - «Колос» Віктор Копієвський керував грою доволі впевнено. Малесенькі похибки були, але на них не варто наголошувати.

Проблемою став пенальті, призначений у ворота «Колоса» наприкінці компенсованого часу. Новак у власному штрафному майданчику заблокував удар по воротах й м'яч від ступні захисника зрикошетив йому в руку. Це не пенальті, сказав нам суддівський експерт Мирослав Ступар.

- У Правилах такі ситуації описані чітко, - зазначає експерт. – Пенальті не призначається за влучання м'яча в руку після контакту з головою чи тілом, включаючи ступню, цього ж гравця. Все за «методичкою», й арбітрові ФІФА, яким є Віктор Копієвський, пасувало б знати такі прості речі. Високий статус треба підтримувати, але цим одним епізодом арбітр зіпсував для себе матч, який до того складався добре.

Щодо пенальті у ворота «Львова» запитань немає (відвертий фол проти Чурка), але незрозуміла природа жовтої карточки тренеру «Львова» Шумському. Той попрохав четвертого арбітра Миколу Кривоносова звертатися до нього українською, а рефері рекомендував Копієвському покарати Шумського за цей випад. Було б добре дочекатися коментарів офіційних осіб з цього приводу.