«Українська Прем'єр-ліга надіслала листа до клубів, в якому пропонує переглянути умови співпраці з Setanta. Тепер уже ні про які гроші не йдеться. Setanta не дуже готова платити за контент, який вони озвучували. Вони готові взяти на безоплатній основі права у клубів, які зараз транслюють (тільки за виробництво). І поділити між клубами лише ті гроші, які вони зароблять, продаючи міжнародні права.
Це приблизно 200 тисяч (євро) на всі клуби. Думаю, не більше. Сумніваюсь, що більше. На усі клуби. Про жодні мільйони вже не йдеться. Вже навіть про 100 тисяч для клубів не йдеться. Просто безкоштовно віддайте права, ми виконуватимемо вам виробництво. Можливо, продамо міжнародні права на ці матчі і тоді, якщо буде позитивний баланс, як написано у листі, ми цей позитивний баланс передамо вам. От і все.
А продавати підписки Setanta продовжить. Й їй уже нема сенсу платити. Вона всі підписки, які хотіла заробити, заробила за стартові тури. Тобто ті люди, які хотіли дивитись футбол, вже прийшли. І це не вважається тим, що компанія заробила. Тобто, в принципі, безкоштовно Setanta отримує права, але футбол продаватиме і зароблятиме собі гроші. Де опитування клубів? Я не знаю, як будуть реагувати клуби і що вони скажуть. Мені самому цікаво», – розповів журналіст Ігор Циганик в авторській програмі.
Раніше 5 клубів УПЛ виступили проти телепулу – «Динамо», «Дніпро-1», «Металіст», «Зоря» та «Рух». Ці клуби транслюють матчі на платформах 1+1 Media, тоді як решта клубів УПЛ мають контракт із Setanta Sports.
Хочеш допомогти ЗСУ 🇺🇦?
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!