Денисов: «Платформа лише з одним контентом УПЛ буде порожньою п’ять місяців на рік»

Футбол України 24 Травня, 15:04 587
Денисов: «Платформа лише з одним контентом УПЛ буде порожньою п’ять місяців на рік» | 19-27
Директор «Полісся» з маркетингу також висловив сумніви щодо правильності фінансових оцінок проекту.
“Що таке ОТТ-платформа взагалі? Це ж не про футбол, це взагалі про, скажімо так, одну звичайну родину щодо того, що робити ввечері. І хто за твій вільний час має боротися”.
“Є ідея – платформа лише з одним контентом, тільки УПЛ. Враховуємо січень, грудень, лютий – порожнеча. Червень, липень – порожнеча. З 12 місяців ця платформа щось генерує лише 7 місяців. І це не щодня. А що бажає глядач? Якщо підписаний – щодня щось отримувати. Або фільм, або музику, або трансляцію”.
“Плюс є пропозиція Setanta, яка говорила, що у разі об’єднання вона готова заплатити суму. І навіть дуже непогану, на мою думку. Але частина клубів не хочуть співпрацювати з жодним з телеканалів. Або створюємо “УПЛ-ТВ”, тому що на Setanta не підемо, а в інших зараз погляд «незрозуміло, що таке “УПЛ-ТВ”, тому давайте думати про власний ютуб. Або в інших позиція – давайте запитаємо MEGOGO та Setanta, що вони готові запропонувати”.
“Як розраховується вартість пакету? Чому 120 гривень? Чому не 200, не 80? Це взагалі не футбольний бізнес. Ми зараз вважаємо те, до чого ніхто з нас в УПЛ не має жодного відношення. Це потрібно залучати професіоналів, які це розроблятимуть як концепт. Навіть залучати фахівців з MEGOGO або SkySports, які мають це розробити”.
“По-друге, я взагалі не бачу у світі аналогу того, про що ми говоримо. Відмінно пам’ятаю, як 12 років тому ми купували АПЛ для каналів “Футбол”. У пакеті пропонувався “АПЛ Channel”. Тобто ти міг як окремі матчі показувати, так і зробити цілий канал із повторами. Цей канал помер, він не став цікавим ні для глядача міжнародних, ні локальних трансляцій”.
“Тому зараз говорити про ціну – це виглядає так, як ми будуємо маршрутне таксі, яке має тут їздити. Але ми не розуміємо, скільки людей на зупинках, скільки готові їхати цією ціною, і чи подобається їм їхати цією маршруткою”.

Нагадаємо, Прем’єр-ліга пропонує клубам створити власну платформу для трансляцій матчів. Другий варіант вирішення питання трансляцій у новому сезоні – продаж прав українським та/або іноземним медіа-холдингам.

Цього сезону медіа-партнером УПЛ була Setanta Sports. Контракт із Прем’єр-лігою було розраховано на 3 роки. Відмовилися виконувати умови контракту п’ять клубів – Рух, Металіст, Динамо, Зоря та Дніпро-1. Матчі цих команд транслюються на каналах 1+1 Media.

Проте у квітні Setanta Sports заявила про припинення дії угоди з УПЛ. При цьому медіа-холдинг спробує домовитися з Лігою про трансляції матчів наступного сезону.