Газета Орбана опублікувала антиукраїнську статтю перед візитом Сійярто до України

Інші новини 28 Січня, 13:02 121
Газета Орбана опублікувала антиукраїнську статтю перед візитом Сійярто до України | 19-27
Газета Magyar Nemzet, яка входить до неформальної медіаімперії під контролем угорського прем’єра, перед візитом до Ужгорода глави МЗС Угорщини Петера Сійярто опублікувала статтю, в якій критикує ситуацію з українськими медіа.
«У той час, як для іноземної преси організовують потьомкінське село, в українській національній пресі не можна знайти ані крихти класичної журналістики», – йдеться у матеріалі.

Газета, зокрема, критикує діяльність «Медіацентру Україна»: «Вони дають додаткові поради кореспондентам, які потрапляють до східноєвропейської країни, щодо того, що дозволено, а що ні. Наприклад, розповідають, як правильно описувати й вимовляти назви населених пунктів українською мовою – опускаючи їхні оригінальні російські назви. Згідно з цим, не Кієв, а Київ, не Харьков, а Харків, не Днєпр, а Дніпро, не Донбасс, а Донбас, і, нарешті, Одесса може бути тільки Одесою».

При цьому сама Magyar Nemzet у своїй статті показово використовує назву Lemberg на позначення Львова, хоча в Угорщині поширена також коректна назва Lviv, яку вживає також угорський уряд.

Критикує газета і незалежні українські видання, стверджуючи, що ті нібито на гроші Сороса чи гроші європейських платників податків публікують матеріали, які задовольняють українську владу.

«Чоловікам-авторам, які працюють у медіа-організаціях з такими зв'язками, не загрожує мобілізація, вони можуть користуватися привілеями, якщо лають росіян, словаків, угорців, Путіна, Трампа, Такера Карлсона, Віктора Орбана, Роберта Фіцо, Папу Римського Франциска і всіх, хто має сумніви щодо керівництва в Києві з-за кордону» – йдеться у статті.

Серед них газета згадує і «Європейську правду», критикуючи її за «антиугорські статті» і навіть написання в коментарях соцмереж назв ворожих країн і політиків з малої літери.

В той же час, як приклад, видання згадує особу «телеведучої, яка виступає за мир» Діани Панченко, яка закликала своїх колег, які працюють в Україні, тимчасово покинути країну, якщо вони хочуть вільно працювати. Варто зауважити, що Панченко є відомою проросійською пропагандисткою, що працювала на телеканалах кума Путіна Віктора Медведчука NewsOne, «112 Україна» та ZIK.

Слід зазначити, що стаття у ручному для угорського уряду ЗМІ була опублікована напередодні очікуваного візиту до України міністра закордонних справ Угорщини Петера Сійярто, на який покладають певні надії у контексті потепління в українсько-угорських відносинах.