Нещодавно він узяв участь у відкритті нової футбольної школи під брендом Динамо. Але, як з’ясувалося, не просто як почесний гість чи амбасадор.
За наявною інформацією Ігоря Бурбаса, футболіст є не лише обличчям цього проєкту, а й повноцінним власником нової школи. Клуб дозволяє відкривати філії за франшизою, і Піхальонок вирішив інвестувати власні кошти саме в розвиток дитячого футболу.
Цей крок свідчить про глибоку прив’язаність гравця до бренду Динамо — замість створення особистої академії, він обрав саме київський клуб як основу для розвитку інфраструктури.
У нинішньому сезоні Піхальонок зіграв 24 матчі за Динамо, у яких забив 6 голів і віддав 2 асисти. Його контракт з клубом чинний до літа 2029 року.
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!