Український комік сказав, скільки зібрали команди медіаліги за 4 трансляції матчів

Футбол України 10 Червня, 19:38 405
Український комік сказав, скільки зібрали команди медіаліги за 4 трансляції матчів | 19-27
Український комік Артем Дамницький прокоментував старт чемпіонату української медіаліги UA STEEL League.

«Цими вихідними стартувала «грандіозна історична подія» (як мінімум такі тези чув від коментаторів) - чемпіонат (раніше були тільки кубки) з медіафутболу.

«Збірна Коміків» колись була біля витоків медіафутбольної двіжухи, я вірив, що з футболу можна зробити класний інструмент допомоги для ЗСУ, але я помилився і визнаю це. Ми давненько відійшли від справ, проте час від часу я досі в дірект отримую питання, чому нас немає більше в цій двіжусі.

Відповідав неодноразово на стрімах, але повторюся: нам було важливо дійсно допомагати, а не займатися самолюбуванням та самоствердженням на футбольному полі. Як тільки стало очевидним, що затрати в рази перевищують допомогу і взагалі цікавість аудиторії до цього, ми прийняли в середині колективу одноголосне рішення більше в це болото не лізти. І так само я, після трьох турів, перестав бути дотичним до проєкту «Українська футбольна медіаліга», який ми з групою ентузіастів-однодумців колись запустили в Києві. Хоча і вдавалося з кожного туру придбати автівку для ЗСУ, я максимально усвідомлював, що цього замало, як для такого масштабу в плані кількості залучених людей, витрат на трансляцію тощо.

Повернемось до чемпіонату, що стартував. Як підсумок першого туру: за 4 трансляції матчів команд, яких коментатори називають медійними грандами, в складах яких заявлено багато людей зі скаженими цифрами аудиторії (в презентаціях малюються люди з мільйонами підписників) - на банку збору на дрон Mavic 3T капнуло, увага, 2754 грн донатів (2700 на банці було ще до матчів, і ще близько 4 тисяч грн закинули вже після).

У більшості «інфлюенсерів» в сторіз тільки феєричні ігрові хайлайти, фоточки, святкування і 0 постів із банкою збору.

Найсумніше, що у всього цього медіафутбольного двіжу переважно дитяча аудиторія, для якої все рясно приправлено рекламою казино, букмекерів та горілки.

Власне, основна ідея, яку ми колись несли ще до початку повномасштабної війни – дійсно допомагати, знаходиться насправді десь на дні піраміди пріоритетів. Цю думку ми неодноразово виголошували всім, хто дотичний до проведення таких турнірів, але з відповідей на це я зробив один простий висновок – їм просто весело і прикольно грати в футбол під якісну багатокамерну зйомку, та постійно запевняти самих себе, що медіафутбол комусь цікавий, окрім тих, хто в ньому вариться.

Буду тільки радий, якщо всі наративи, які так рясно проголошуються, втіляться в реальність. Ну а поки – це шлях в нікуди», - написав Дамницький у своєму телеграм-каналі.

7-8 червня були зіграні перші 4 матчі чемпіонату української медіаліги UA STEEL League.

Команди IGNIS та Profan у перших двох турах зустрілися з Ultimate та Ruh Media Team та здобули перемоги у матчах із цими суперниками.

Раніше стало відомо, що Київстар ТБ транслюватиме матчі медіафутбольного чемпіонату UA STEEL League, а також медіафутбольного чемпіонату світу серед клубів.