Президент донецького «Олімпіка» Владислав Гельзін розповів про конфліктну ситуацію, що виникла перед першим матчем півфіналу Кубка України проти київського «Динамо».
- Коли наша служба безпеки побачила висловлювання вболівальників «Динамо» Київ в інтернеті, то там не було ні слова про квитки. Висловлювання було 28 квітня, а квитки в продаж надійшли 29 квітня. Про їх ціні ніхто не міг знати. Скандал почався не через ціни на квитки, а через те, що вболівальники не могли розміститися на стадіоні. Ми говорили про те, щоб зіграти на «Олімпійському», але НСК «Олімпійський» був зайнятий іншими заходами. «Олімпік» має право на один домашній матч. Стадіон імені Лобановського - це домашня арена «Динамо». «Оболонь-Арена» ж вміщує ненабагато більше, ніж стадіон Баннікова (місткість УТК імені Баннікова 1678 осіб, місткість «Оболонь-Арени» 4949 осіб - прим. Sport.ua). Скандал вийшов з нічого, можна було вийти з ситуації без скандалу.
- Хто встановлює ціни на квитки?
- У нас є служба, яка займається ціновою політикою. Перед цим матчем ми грали на виїзді з «Карпатами», там ціна доходила до 250 гривень за квиток. Наші менеджери порахували, що на матч з «Динамо» така ціна буде правильною. «Динамо» запросило 300 квитків. Частину ми дали безкоштовно, частина зі знижкою в 50%, частина за 150 гривень, - наводить слова Гельзіна Sport.ua.
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!