«Зараз, наскільки я розумію, немає формули, як будуть ділитись 43 мільйони від «Парі Матч». Я вперше почув інформацію про підписання титульного спонсора на загальних зборах клубів УПЛ. Знаєте, це вже своєрідний тренд в діяльності Прем'єр-ліги: жодного обговорення не було, що ми маємо продати назву чемпіонату і комерційні права. А на яких умовах, у клубів запитали? Не заперечую, комерційна структура під назвою ТзОВ «Прем'єр-ліга», провела велику роботу і в цей складний час, знайшла спонсора, який готовий вкласти в український чемпіонат 2 мільйони доларів. Тому це успіх, досягнення – молодці, вітаю, дякую за плідну роботу на благо українського футболу! Але постає питання: що далі? Бо від того, як пробують розподілити ці кошти, пахне некомпетентністю», - сказав Ігор Дедишин в інтерв’ю «Футбол 24».
«На загальних зборах керівництво ПЛ поставило клуби перед фактом, що ми підписали договір з титульним спонсором - «Парі Матч». Вартість – 2 мільйони доларів на два роки, от і все, користуйтесь. На що Геллер і Клімов (власники «Зорі» і «Чорноморця» відповідно - Прим. авт.) сказали: малувато, краще не розмінюватись на такі незначні кошти і не віддавати нікому назву першості. Вони вважають, що бренд Чемпіонату УПЛ коштує досить дорого. Тому було прийнято рішення провести ще додаткові консультації і переговори, доручили цю місію власнику «Чорноморця». Остаточної згоди на підписання контракту загальні збори так і не дали.
Що відбувається зараз? Прем'єр-ліга намагається вийти на нас і купити 5 чи 6 рекламних щитів на стадіоні. Кажуть, що готові заплатити нам певну суму за сезон. Відповідаю: нас це не влаштовує. Вони починають в індивідуальному порядку, як сказав Іванов (генеральний директор Прем'єр-ліги Петро Іванов – Прим. авт.) домовлятися з клубами. Але якщо це Прем'єр-ліга, вона заробила гроші для всіх, то давайте ми застосуємо єдиний принцип розподілу цих коштів – якесь рейтингування, продумати, щоб це було всім зрозуміло. А не так ходити, типу «барижнічати»: давайте вам стільки-то, а тим - стільки.
А ви бачили договір між «Парі Матч» і Прем’єр-лігою? Я також не бачив, але наскільки мені відомо, є великий обсяг рекламних послуг клубів, які ПЛ вже продала титульному спонсору. Це окрім того, що прописано в регламенті. Наша позиція така: якщо запропонують кошти, що нас влаштують, то ми домовимось, якщо ні – то ні.
Але мабуть правильно було б, щоб всі клуби домовились, як розподілити ці кошти. Якщо всі кошти розподілять однаково – по 1,5 мільйони гривень в рік кожному, нема проблем. Якщо всі клуби вирішать, що це потрібно робити згідно якогось рейтингу, ми також на це підемо. А вони підписали контракт і з клубами не погодили. А тепер треба подивитися договір – які зобов'язання взяла на себе Прем'єр-ліга при виконанні цього контракту. Якщо в тих зобов'язаннях виявиться, що крім того, що записано в регламенті, ще обов'язкові, наприклад, щити по центральній лінії, я хочу подивитися, як Прем'єр-ліга виконає свої зобов'язання перед «Парі Матч», якщо, припустимо, вони не зможуть купити в «Карпат» чи якогось іншого клубу ті щити.
Тоді у «Парі Матч» виникне питання: а для чого ми йшли в Прем'єр-лігу, якщо я міг окремо з клубами домовитися і бути на всіх стадіонах?», - заключив Дедишин.
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!