- Ми ставимо питання Прем'єр-лізі: виходячи з чого нам нараховується сума у 500 тисяч гривень, а не 600 або 700? Ми від неї відмовилися. Минуло 2-3 дні. «Олімпік» отримав нові пропозиції - 700, потім 800. Що це за базар-ліга? - заявив президент «Олімпіка» Владислав Гельзін в ефірі каналу «Футбол 1».
Гендиректор Прем'єр-ліги каже, що вони виходять з вартості нашої рекламної продукції. Але при чому тут рекламна продукція? Прем'єр-ліга вже продала рекламу і зробила компанію «Парі-Матч» титульним спонсором. 14 учасників УПЛ рівноцінно платять внески, так чому б тоді не розподілити рівноцінно ці гроші?
«Олімпік» вже підтримали «Зоря», «Ворскла» і запорізький «Металург», надіславши до УПЛ листи з проханням проведення загальних зборів Прем'єр-ліги. На захист маленьких клубів готові прийти і «Динамо» та «Шахтар», для яких розмір суми від спонсорів не надто принциповий.
- Вони сказали, що тільки за рівноцінний розподіл грошей. Мільйоном гривень більше або менше - їх це не врятує, а для таких маленьких клубів, як запорізький «Металург», «Чорноморець» або «Олімпік» - це велика фінансова допомога у збереженні команд, - сказав Гельзін.
Тож «Олімпік» висунув наступну пропозицію:
- Поділити по 2,5 мільйони гривень і залишити резервний фонд на випадок проблемних питань. Якщо фонд не буде використаний - так само розділити його в кінці сезону між учасниками. З наступного домашнього матчу ми прибираємо логотип «Парі-Матч», тому що не бачимо прозорості розподілу грошей. Кулуарно розділити можуть всі, а вийти і чесно розподілити - не вистачає характеру, - заявив Гельзін.
Хочеш допомогти ЗСУ 🇺🇦?
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!