Як фанати «Карпат» в ополонку пірнали

Футбол України 19 Січня, 14:36 1681
Як фанати «Карпат» в ополонку пірнали | 19-27
​На перший погляд їх неможливо було відрізнити від пересічних львів’ян. І лише тоді, коли куртки та джинси розмістилися на лавках біля озерця, що в Парку культури, фанати показали себе в усій красі.

Безліч татуювань із клубними гербами та фанатськими гаслами видавали у них справжніх ультрас – тих, хто ніколи і ні за яких обставин не відвернеться від команди.

Як і завжди, зранку 19 січня, фанати, як з досвідом, так і без нього, шануючи давні українські традиції, пірнали в ополонку, у крижану воду. Після цього витиралися рушниками, пили гарячий чай і отримували приємні подарунки від ТОВ «Парі-Матч» - титульного спонсора ФК «Карпати»: теплі пуловери. Светри виявилися якісними, тож уболівальники швиденько накинули їх на себе, аби зігрітися на морозі...

ДОВІДКА

Компанія ТОВ «Парі-Матч» створена в 1995 році в Києві. Протягом 14 років успішної діяльності компанія йшла завжди поруч з українським спортом, підтримуючи та розвиваючи масові спортивні заходи, сприяючи прогресу талановитих спортсменів. З 2009-го року, у зв’язку зі змінами у законодавстві, ТОВ

«Парі-Матч» завершила свою бізнес-діяльність в Україні, але не зупинилась на шляху розвитку українського спорту.

На сьогоднішній день ключове завдання ТОВ «Парі-Матч» – підготовка легального та правомірного поля для діяльності букмекерських контор України, законотворча робота в рамках підготовки закону про легалізацію букмекерства, що дозволить отримати ще більше можливостей для продовження меценатської діяльності та розвитку українського спорту в майбутньому.

Одним з головних пріоритетів ТОВ «Парі-Матч» є боротьба з договірними матчами, грою на тоталізаторі серед спортсменів, в рамках якої компанія буде створювати фундамент для співробітництва з усіма зацікавленими структурами.

У 2015 році ТОВ «Парі-Матч» став титульним спонсором ФК «Карпати».