У заході взяли участь перший віце-президент ФК «Динамо» (Київ) Віталій Сівков, голова правління «Рено Україна» Яна Міненко, директор з маркетингу «Рено Україна» Оксана Борейко та маркетолог «Рено Україна» Юлія Чорна.
Перший віце-президент ФК «Динамо» (Київ) звернувся до присутніх журналістів, перш за все передавши вітання від президента клубу Ігоря Суркіса:
- Я не буду багато говорити, адже реальні справи набагато кращі за будь-які слова. Ми співпрацювали з «Рено» останні півроку, й у нас склалися настільки довірливі відносини, що, навіть не маючи на руках підписаного контракту, ми вже розпочали рекламну кампанію, а компанія «Рено» почала поставку своєї продукції. Ми бачимо щире бажання та довіру, й ці відносини дають нам віру в те, що ця співпраця стала й націлена на майбутнє.
Зазначимо, що більша частина прес-конференції була присвячена представленню нової моделі марки Renault – Captur, що в 2016 році заходить на автомобільний ринок України. Але, звичайно, присутні не оминули увагою й співпрацю з ФК «Динамо» (Київ).
Так, голова правління «Рено Україна» розповіла, що влітку 2015 року компанія обома руками ухопилася за можливість співпрацювати з ФК «Динамо» (Київ), віддавши перевагу нашому клубу перед Лігою чемпіонів УЄФА, й аніскільки про це не шкодує. «У «Динамо» дуже сильний імідж та хороше сприйняття у громадян України, тому наш вибір, на мою думку, є виправданим», – сказала Яна Міненко. При цьому було зазначено, що угода між ФК «Динамо» (Київ) та «Рено Україна» не обумовлює обов’язкову заміну всіх службових машин ФК на автомобілі марки «Рено». З початку співпраці клуб отримав у своє розпорядження сім автомобілів різних моделей марки «Рено», якими із задоволенням користується.
Наостанок перший віце-президент ФК «Динамо» (Київ) повідомив, що у приватній бесіді із головою правління «Рено Україна» було досягнуто домовленості про продовження співпраці двох брендів не лише в 2016-му, а й у 2017 році.
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!